در جلسه مشترک با سپاه عنوان شد:  مدیریت شهری در موضوعات دفاع مقدس بی دریغ عمل کرده است

کلیددار ایران کوچک، با تصریح بر اینکه تمامی لوایح شهرداری کرج مرتبط با موضوعات دفاع مقدس در شورای اسلامی شهر مورد استقبال قرار می گیرد، اضافه کرد: تصویب و تشکیل ستاد اربعین، نمونه ای از همین همکاری ها بوده است که در فرصت بسیار کوتاهی با همکاری شورا و شهرداری انجام گرفت.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند این مطالب را در آیین تجلیل سپاه استان البرز از عملکرد مدیریت شهری کلانشهر کرج برای همکاری در اجرای طرح های فرهنگی مرتبط، عنوان و اعتبار تخصیص یافته به ستاد اربعین حسینی(ع) را یک و نیم میلیارد تومان ذکر کرد که در شورای اسلامی شهر نیز به تصویب اعضاء این پارلمان رسید.

وی گفت: تشکیل لشکر بزرگ حضرت سیدالشهدا(ع) و تقدیم صدها فرمانده، رزمنده، شهید و جانباز به عرصه های دفاع مقدس، نشاندهنده همت و غیرت مردان و زنان استان البرز برای حمایت از آرمان های این سرزمین است.

ترکاشوند، حساسیت مدیریت شهری بویژه اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به موضوعات مرتبط به شهدا و جانبازان را ناشی از این دانست که همه اعضاء با خانواده های شاهد دارای نوعی وابستگی و قرابت هستند.

وی اضافه کرد: سال گذشته اقدامی نو توسط اتوبوسرانی کرج انجام گرفت که بر اساس آن تعدادی اتوبوس به کربلای معلا اعزام شد. این اقدام امسال با شکوه و هماهنگی بیشتری از سوی وزارت کشور با تشکیل ستاد اربعین انجام گرفت و مجموعه شهرداری با همکاری تعدادی دیگر از ارگان ها از جمله سپاه برای خدمات رسانی هر چه شایسته تر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران ایشان اقدام کرد.

به گفته شهردار، از جمله بخش های فعال در این زمینه فرماندهی بسیج حوزه 8 حضرت سیدالشهدا(ع) و بسیجیان این دستگاه خدماتی بودند که به صورت ویژه در این ستاد فعالیت کردند.

ترکاشوند، به ساخت مجتمعی با عنوان شهید باکری در کربلا برای زائران این مکان مقدس اشاره کرد و اذعان داشت: شهرداری کرج با مصوبه شورای اسلامی شهر برای ساخت این مجتمع اقدام خواهد کرد که این مکان می تواند خدمات بهینه ای را به زائران ارائه دهد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =