کاربران خبرآنلاین گفتند: پژو از ایران برو!

کاربران خبرآنلاین در واکنش به قرارداد جدید با پژو اظهار می گویند:پژو باید از ایران برود!

 در نظر سجی خبرآنلاین از کاربران پرسیده شده که اگر شما خودروساز بودید،تولید کدام برند خودروسازی را در اولویت قرار می دادید؟به سلیقه مشتری توجه می کردید و خودروی جدید به بازار عرضه می کردید یا اینکه تولید قبلی را بهینه می کردید؟

به گزارش خبرآنلاین، عمده نظر ها به دو دسته تقسیم می شوند:گروهی از کاربران خواستار بهبود قطعات پژو شده و از خودروسازان خواسته اند که با قرارداد های جدید مشکل کیفیت خودروهای موجود برطرف شود.در مقابل گروهی  که تعدادشان هم بیشتر است می گویند به هر قیمتی که شده باید پژو باید از ایران برود!

کاربری به نام حبیب ابن گونه اظهار نظر کرد:«با توجه به شرایط بازار ایران وقدرت خرید مردم درحال حاضرتقریبا می توان گفت خودروهای کره ای بهترین کیفیت را در برابر قیمت ارائه می دهند. همچنین درمیان تولید کنندگان ژاپنی مثل تویوتا همچین خودروهایی را می توان یافت پژو وخودروهای فرانسوی خودروهایی درجه دوم هستند وبه همین دلیل تا بحال نتوانسته اند مجوز حضور در بازار امریکا را داشته باشند تویوتا سال هاست که در بازار امریکا حضور دارد.همچنین خودروهای کره ای توانسته اند مجوز حضور در بازار سخت گیر امریکا را به عنوان خودروهای ارزان واقتصادی دریافت کنند.البته به نظر نمی رسد تولیدکنندگان داخلی نگران کیفیت ارایه شده به مردم باشند انچه انها به دنبال ان هستند بیشترین سود با کمترین هزینه وتلاش است.»

فردی «بدون نام» هم اینگونه اظهار نظر کرد:«از یه زاویه دیگه نگاه کنید : خیلی از قطعات پژو همین الانم داره تولید میشه و اتفاقا قرارداد سر محصولاتی بسته شده که شباهت قطعات زیادی با تولیدات فعلی دارن، بعبارت دیگه مسئولان ایران خودرو و سایپا نمیخوان هزینه اضافی بابت تغییر دادن پروسه خط تولیدشون پرداخت کنن و میخوان همون قطعات قدیمی رو تحت عنوان محصول جدید بار ملت بدبخت کنن برای همینه باز رفتن سراغ پژو سیتروئن. وقتی ما سوار خودرو باکیفیت خواهیم شد که در وهله اول مافیای اقتصادی که روی صنعت خودرو چمبره زده رو منحل کنیم .»

کاربر دیگری به نام «محسن» نوشت:«با اینکه پژو در سال های تحریم ماهیت واقعیش رو نشون داد و الان اگر منطقی فکر کنیم باید با شرط و شروط امتیازهای زیادی باز هم باهاش همکاری کنیم اما نکته مهم اینه که همون پژو با همان مدل های سال های پیش و از رده خارجش الان توی کشور ما طرفدار داره. هم به لحاظ قیمت و هم کیفیت سلیقه و ذائقه بسیاری از مردم ما این برند رو می پسنده تا وقتی ذائقه مردم تغییر نکنه این خودروهای بی کیفیت داخل هم فروش میره چه برسه به خودروهای متوسط کشورهای دیگه»

برخی  اظهار نظرهای کاربران خبرآنلاین بدین شرح است:

فرهاد:تجربه نشون داده ماشین های فرانسوی پر خرج و ... قطعا خودرو های آلمان از هر نظر برای مصرف کننده جذابیت داره.

نیما آرین: شرکت پژو سال هاست که دیگه از اون برند خوب و با کیفیت فاصله گرفته تقریبا بعد از پژو پانصد و چهار و پژو جی تی از بازار رقابت با شرکت های اروپایی و حتی فرانسوی جا مونده ، بروزترین اتوموبیل های پژو هم در بهترین شرایط در رقابت با شرکت های هم رده دیگه اروپایی مثل رنو یا ولکس واگن یا فیات و سیتروئن حرفی برای گفتن نداره. بهتره به جای این شرکت با شرکتی مثل ولکس واگن و رنو و شرکت های شرق آسیا مثل تویوتا و نیسان قرارداد بست.

وحید:وقتی خود مردم فرانسه سوارش نمیشن چرا ما باید این ماشینای عقب مونده رو سوار شیم؟ مگه ما فرقمون با اونا چیه یا اینکه اونا خونشون سرخ تره که بنجولای 30 سال پیش اونا رو به خرد ما میدین؟ 

محمد:من خیلی طراحی و لوگوی پژو رو دوست دارم مخصوصا اتاق پرشیا. اما حقیقتا بهنرین خودروساز ها برای بازار ایران تویوتا و هیوندای هستند . مردم ما به جای اینکه 405 و پراید سوار شن باید با حداقل درامد و هزینه بتونن خودروهایی مثل ورنا و یاریس رو خریداری کنند.اگه خط تولید این دو تا کارخونه راه بیوفته قیمت این خودرو ها تو ایران به شدت کاهش پیدا میکنه و راحت میشه خرید . در مجموع خودروسازهای ژاپنی به مراتب کار درست ترند.

بی نام:باید همین خودروها را ارتقاء بدهید،و قیمت اصلیش که شش میلیون هست به مردم بفروشید,کافیه.

هادی:پژو برند بدی نیس اما تویوتا و فولکس واگن با شرایطی که کشورمون داره بنظرم بهترین کمپانی هایی هستند که میشه باشون شراکت کرد.

بی نام:

خدا حافظی بااااااااااااهاش از شرش خلاص شیم یه ماشین خوب سوار شیم.

به این خبر مراجعه کنید و نظر خود را مطرح کنید.

22435

کد خبر 505879

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    110 2
    ایران خودرو باید برود
    • بی نام IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
      17 3
      ایران خودرو، سایپا و پژو همگی با هم بروند.
  • hasan A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    40 6
    پژو عين بختك افتاده به جون ملت .. بابا ما اگه پژو نخوايم بايد به كي بگيم ... اي خداااااا
  • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    14 5
    امیدوارم کنار پژو بقیه خودرو سازهای جهان هم به ایران بیان
  • فارسی IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    23 8
    پراید و تیبا و این ماشین های قاتل نباید بروند؟؟؟؟ پژو باید برود؟؟؟؟؟؟
  • ... ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    16 2
    مردم خودشون مقصرن وقتي نخرن مجبور ميشن برن
  • محمد A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    13 4
    تنها برندی که مردم شاید با توجه به پولشون بخرن همین پژو هست بعضی یه جوری حرف میزنن انگار همه پول بنز ائودی یا حتی هیوندا و کیا رو دارن
  • shahin IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    11 0
    خساراتی که این خودروساز ها به ما مردم و کشورما زدند ،زلزله بم نزد هرسال چندکشته درتصادفات داریم ؟ چقدر مصرف بیش از حد بنزین و گازوییل داریم؟ چقدر استهلاک و ... ؟
  • max A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    8 9
    سوال اینجاست که اگر پژو نیاد کی میاد؟ اولا فکر می کنید تویوتا و بنز و بی ام یا خودروساز های آمریکایی دارن برای تولید خودرو تو ایران سر و دست میشکونن؟ارزون ترین و معمولی ترین خودرو این شرکت ها حتی اگر در داخل هم تولید بشه زیر 100 میلیون نیست با انصاف خودروساز های ما دوما مگه این کلاس خودرو ها در کشور ما چقدر فروش داره که این شرکت ها بیایند سرمایه گذاری انجام بدن؟ خودرو های کلاس ارزون ولی استاندارد رو همین شرکت های پژو و رنو و فیات و کیا... دارن تولید میکنن.حالا مثلا اینا چقدر میخوان با هم فرق کنن که شما عزا گرفتید؟ اگر با از این شرکت های چینی خوش چشم و ابرو ولی بی کیفیت قرار میبستن خوشحال میشدین؟یکم منطقی باشید.صنعت یک شبه متحول نمیشه
  • فاضل IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    11 3
    بابا بخدا خجالت داره پسر 3 ساله منم دیگه حالش از پژو به هم میخوره بسته دیگه حالا هی تیپ 7.8.9. یا 405 و406.40010 همه شون هم شبیه 206 یا موتورش 206
  • بی نام DE ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    8 1
    آقا اصلا چرا فقط بايد يك مدل ماشين رو ايران خودرو قرارداد ببنده؟اگه راست ميگه فولكس واگن و فيات و تويوتا هم قرارداد ببنده كه مردم هركدوم رو پسنديدند توليد كنه اگه ريكي به كفش ايران خودرو نيست چرا گير داده به پژو؟خب معلومه كه ميخوان بازم همون خط توليد سي سال پيش ادامه داشته باشه،آلودگي هوا هم هيچوقت با ماشين هاي سايپا و ايران خودرو حل نميشه و مردم هم مثل يكي از عزيزان من سرطان ميگيرن.مديراشون كه هيچي ولي خداييش كاگرهاي اين كارخونه ها حاضر هستند براي بيكار نشدنشون مردم به سرطان يا مريضي هاي ديگر ناشي از آلودگي و ترافيك مبتلا بشن؟
  • بی نام A1 ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    6 1
    تو رو به هر کی میپرستید از خدا تا پول .. نمیدانم هرچی حداقل جوانمرد باشید آلودگی هوا و محیط زیست را جدی بگیرید این آلودگی هوا هزینه سنگین رو دست ملت وزارت بهداشت برای وارد کردن دارو .. تخت ابی سیو.. پر شدن تختهای بیمارستانها داره عقب موندگی ذهنی کودکان .. چرا اخودرو هایی که یورو 6 و 7و8 استاندارد دارند را وارد نمی کنند.. حالا که دستشان باز شده فیلتر های مخصوص پالایشگاه ها برای تهیه بنزین استاندارد بالا را نمی اورند... آنجا خط تولید را مقرون به صرفه و آلاینده میبیندد اینجا تجار و مسوولین میگن اگر مفته بیارین..
  • علیرضا IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    7 2
    نزدیک به 3 دهه است که پژو به کل ملت ایران خیانت کرده چرا که هیچ وقت مدل های روزش رو به بازار ایران نفرستاد چه قدر زود همه چیز رو فراموش میکنیم یادمان نرفته همین پژویی که فقط مختص بازار کشورهای جهان سوم و خودش است هنگام سختگیری تحریم ها چه بر سر ایران خودرو اورد هر چند بعد از این قطع همکاری خودش هم به مرز ورشکستگی رسید حالا اینبار نوبت ما بود تا یک حال اساسی از این فرانسوی تندرو بگیریم اما متاسفانه نشد چرا با تویوتا فیات فولکس همکاری نشد ؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
    0 2
    نمیدونم چه سیاستی هست در پی اصرار همکاری با شرکت عقب مانده ی پژو

آخرین اخبار