به مناسبت دهه فجر 46 پروژه شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اعتبار بیش از 115 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین، اسماعیل جبار زاده استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این پروژه ها با اشاره به اینکه باید قدر نعمت برق را با صرفه جویی در مصرف آن بدانیم، افزود: برای استقبال از سال 2018 کمیته ای را تشکیل داده ایم که شرکت توزیع نیروی برق تبریز یکی از پایه های اصلی این کمیته است.

وی پرسنل صنعت برق را کسانی خواند که در دوران تحریم توانستند شعار ما می توانیم را به واقعیت برسانند و افزود: هنر این تلاشگران این است که توانستند با محدودیت ها کارکنند و خدمات قابل توجهی را به مردم ارائه دهند.

وی تصریح کرد: با نور پردازی مناسب می توانیم شب های تبریز را هم مانند شهرهای معروف دنیا جذاب کنیم و به زودی تمامی ساختمان ها مکلف به نورپردازی خواهند شد که در این راه متخصصان برق تبریز می توانند کمک های شایانی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز نیز در خصوص پروژه های افتتاح شده در دهه فجر 94 اظهار کرد: از ابتدای سال 94 در شرکت توزیع نیروی برق تبریز، 535 میلیارد ريال پروژه در حوزه های توسعه و احداث، اصلاح و بهینه سازی، کاهش تلفات، روشنایی معابر و...  به بهره برداری رسیده است که 46 پروژه از این تعداد با اعتبار115 میلیارد ريال در دهه فجر افتتاح شد.

افشین روشن میلانی افزود: به علاوه 170 میلیارد ريال پروژه با پیشرفت بیش از 50 درصد در سطح شرکت فعال می باشد که برنامه ریزی زمانی جهت تکمیل و بهره برداری از آن ها تا پایان سال جاری است.

وی تشریح کرد: از این 46 پروژه تعداد 33 پروژه با اعتبار بیش از 54 میلیارد ريال در محدوده شهرستان تبریز، تعداد 6 پروژه با اعتبار بیش از 7 میلیارد ريال در محدوده شهرستان آذرشهر و تعداد 7 پروژه با اعتبار 54 میلیارد ريال در محدوده شهرستان اسکو اجرایی شده اند.

وی پرسنل شرکت های برق را مجاهدان بی منتی خواند که تمامی روزهای هفته به صورت 24 ساعته در خدمت مشترکین و پایداری و ارتقاء خدمات هستند و تصریح کرد: آمار موید تلاش همکاران این شرکت است به طوری که متوسط خاموشی هر مشترک از(7/1) یک و هفت دهم دقیقه در روز به (5/1)یک و نیم دقیقه کاهش یافته و هدف گذاری این شرکت رسیدن به یک دقیقه می باشد.

وی از کاهش تلفات برق تبریز از ده و نیم درصد(5/10) به هشت و چهار دهم درصد (4/8)خبرداد و افزود: این میزان کاهش، بیانگر آزاد سازی 80 میلیون کیلووات ساعت انرژی است که معادل دو میلیون لیتر سوخت مایع و معادل 70 هزار تن کاهش آلایندگی جوی ناشی از سوخت نیروگاه ها می باشد.

وی با اشاره به آمادگی برق تبریز برای استقبال از سال 2018 تاکید کرد: در صورتی که در زمان مناسب از پروژه های شهری مطلع شویم تمام تعامل و همکاری خود را همزمان با انجام پروژه ها، معطوف می داریم.

گفتنی است پروژه های شرکت توزیع نیروی برق تبریز همراه با پروژه های شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی و به صورت ویدئو کنفرانس توسط استاندار آذربایجان شرقی افتتاح شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =