۰ نفر
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
کاهش 12 درصدی نرخ تلفات انرژی

تبدیل شبکه های سیمی به کابلی ، شناسایی و واگذاری انشعابات جدید به برخی اماکن که فاقد انشعاب بودند ، جمع آوری گسترده انشعابات غیرمجاز و ارتقاء سطح فرهنگی استفاده از انرژی با همراهی شایسته مشترکین از مهمترین اقدامات صورت گرفته برای کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 12 درصدی نرخ تلفات انرژی در یکساله گذشته در این استان خبرداد.
به گزارش خبر آنلاین از یاسوج، مهندس داود راهزادی در نشست بررسی آخرین تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تلاش های مستمر و دلسوزانه همکاران ما در تمامی نواحی ، نرخ تلفات انرژی در یکساله اخیر 12 درصد کاهش یافته است.
وی افزود: نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد در بهمن ماه سال گذشته 24 درصد بوده که اکنون به 12 درصد رسیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات متعدد در زمینه کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان، اظهارداشت: ما معتقدیم در زمینه کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان علاوه بر انجام امور فنی مهندسی، برنامه های ویژه فرهنگی شکل گیرد.
راهزادی گفت: تبدیل شبکه های سیمی به کابلی ، شناسایی و واگذاری انشعابات جدید به برخی اماکن که فاقد انشعاب بودند ، جمع آوری گسترده انشعابات غیرمجاز و ارتقاء سطح فرهنگی استفاده از انرژی با همراهی شایسته مشترکین از مهمترین اقدامات صورت گرفته برای کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان بود.
وی افزود: واگذاری انشعابات جدید در تمامی مناطق بویژه در حوزه شهرهای بزرگ به خصوص شهر یاسوج ، بهره برداری از پروژه های متعدد برق رسانی در نقاط شهری و روستایی،  تعویض کنتورهای خراب و یا دستکاری شده ، بازرسی و نظارت های شبانه روزی از اماکن پرمصرف و ساماندهی انشعابات سه فاز و دیماند از دیگر اقدامات برای کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از تعویض 15 هزار کنتور تکفاز در شش ماهه اخیر با هدف کاهش نرخ تلفات انرژی خبرداد.
راهزادی گفت: توزیع کتابچه ها و بسته های فرهنگی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد و دستگاههای اجرایی و خدماتی بهمراه برگزاری دوره های آموزشی ویژه فرهنگیان و سپاه پاسداران از دیگر اقدامات انجام گرفته در این راستا بوده است.
وی افزود: ائمه جمعه و جماعات مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط با شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد همکاری های لازم را از خود نشان داده که جای تقدیر دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از برنامه های این شرکت برای کاهش نرخ تلفات انرژی را بهره گیری از امکانات پیشرفته روز در زمان خدمات رسانی به مشترکین عنوان کرد.
راهزادی گفت: برای کاهش بیشتر نرخ تلفات انرژی در این استان، بزودی یک اکیپ ویژه خط گرم در استان مستقر می شود که برای انجام تعمیرات بر روی شبکه های فشار متوسط نیازی به قطع شبکه مانند سابق نیست.
وی افزود: توزیع لامپ های کم مصرف در دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان از دیگر اقدامات برای کاهش نرخ تلفات انرژی بود که از سوی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =