ایسنا نوشت : با برگزاری هشت دیدار، پیکارهای لیگ برتر و دسته یک تکواندو خوزستان به هفته دوم خود رسید.

این هفته از پیکارها جمعه (23بهمن‌ماه) در سالن راه‎وترابری خوزستان برگزار شد.
در لیگ دسته یک خردسالان چهار دیدار برگزار شد که نفت مسجدسلیمان 7 بر 3 هیوا اهواز را مغلوب کرد، آکادمی رکنی اهواز 10 بر صفر مغلوب آکادمی اتحاد شد و در دو بازی بعدی هیات شوش 9 بر یک از سد شادمهر اهواز گذشت و راه‎وشهرسازی نیز با همین نتیجه گوی سبقت را از ستارگان اهواز ربود.
در جدول رده‎بندی لیگ دسته یک خردسالان در پایان هفته دوم، تیم هیات شوش با 6 امتیاز در مکان اول قرار دارد و تیم‎های نفت مسجدسلیمان و کانون آزادگان نیز به ترتیب در رده‎های بعدی جای گرفته‎اند.
در ادامه مسابقات یک دیدار نیز در لیگ دسته یک نونهالان برگزار شد که طی آن آکادمی اتحاد با نتیجه 7 بر 3 شادمهر اهواز را شکست داد.
درجدول رده‎بندی نونهالان دسته یک نیز تیم‎های آکادمی اتحاد، هیات شوش و شادمهر اهواز به ترتیب مکان‎های اول تا سوم را در اختیار دارند.
همچنین، هفته دوم لیگ برتر در رده سنی نوجوانان پیگیری شد که در آن پتروشیمی بندرامام با نتیجه 6 بر 4 از سد آکادمی رکنی اهواز گذشت و در رقابت دوم شادمهر اهواز نیز با همین نتیجه بانک قرض‎الحسنه رسالت را از پیش رو برداشت. در دیدار سوم هم مقاومت دزفول 6 بر 4 مغلوب هیات آبادان شد.
تیم‎های پتروشیمی بندرامام، هیات آبادان و هیات خرمشهر به ترتیب در رده‎های اول تا سوم جدول رده‎بندی لیگ برتر نوجوانان جای گرفته‎اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509996

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =