معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، در نشست داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان البرز گفت: داوطلبین نباید اجازه بدهند رقابت انتخاباتی رنگ کینه و خصومت به خود بگیرد.

به گزارش خبر آنلاین البرز، "محمدتقی ایرانی" با بیان این مطلب در این نشست که با حضور مسئولین، مجریان و ناظرین انتخابات و داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز برگزار شد، تصریح کرد: انتخابات عرصه حضور پررنگ و شناسنامه دار مردم در صحنه انقلاب اسلامی است و همه باید تلاش کنند باهمدلی و همزبانی و رعایت قانون و اخلاق اسلامی ، انتخابات با نشاطی در فضای سیاسی کشور رقم بخورد.
فرماندار کرج در ادامه به ضرورت رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات توسط داوطلبین تاکید کرده و گفت: همانطور که مجریان و برگزارکنندگان انتخابات، برای امانتداری، حفاظت از آراء مردم و رعایت حق الناس مسئولیت دارند، داوطلبین نیز باید خود را نسبت به رعایت قانون ملزم بدانند و اجازه ندهند عرصه کوتاه مدت رقابت انتخاباتی، به فضای کینه و خصومت تبدیل شود.
معاون استاندار البرز خاطرنشان ساخت: عملکرد داوطلبین انتخابات توسط مردم رصد می شود و مردم برای انتخاب فرد اصلح ، به رفتار کاندیداها نمره می دهند.
وی خطاب به داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز گفت: شما با شرکت در عرصه انتخابات ، درویترین قضاوت مردم هستید و خود را در معرض رای مردم قرار داده اید. اکنون به صورت بالقوه ، همه شما نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستید و کوچکترین رفتار شما توسط مردم قضاوت می شود.بنابراین نباید رفتاری خارج از چارچوب قانون داشته باشید.
داوطلبین وعده هایی بدهند که عملی کردن آنها در توانشان باشد
وی با اشاره به ضرورت ارائه برنامه های قابل اجرا در تبلیغات داوطلبین گفت: ما پیرو دین مبین اسلام هستیم که این شرع مقدس، تاکید بسیاری به رعایت اصول اخلاقی ازجمله صداقت و عمل به وعده کرده است.بنابراین از داوطلبین انتظار می رود تا با رعایت اخلاق اسلامی رفتار کنند وعده هایی به مردم ندهند که اجرایی نباشد.
وی با تاکید بر اینکه مهلت قانونی تبلیغات از روز 29 بهمن ماه آغاز می شود و تا پایان روز پنجم اسفند ماه به پایان می رسد،گفت: از داوطلبین انتظار می رود در تبلیغات خود صرفاً به ارائه برنامه خود و دفاع از شعارهای خویش بپردازند و از تهمت و افترا به دیگران بپرهیزند.
و ی در ادامه از داوطلبین خواست تا به دور از هیاهو و جنجال، از تخریب یکدیگر خودداری کنند.
رسانه ها از آغاز فرایند انتخابات به صورت حرفه ای و با رعایت قانون مطبوعات عمل کرده اند
ایرانی در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد خوب رسانه ها از آغاز فرایند انتخابات تاکید کرد: رسانه های استان البرز، با رعایت اخلاق و اصول حرفه ای، در تمامی ایام ثبت نام و همچنین بررسی صلاحیت ه ا تاکنون، مجریان انتخابات را همراهی کرده و اخبار و اطلاعات صحیح رابه مردم منتقل کرده اند که این موضوع شایسته تقدیر است.
وی ابراز امیدواری کرداین همراهی و همدلی تا پایان انتخابات ادامه داشته باشد و مردم مانند گذشته ، بتوانند اخبار صحیح را از رسانه ها دریافت نمایند.
شیرینی کام مردم از برجام در حضور میلیونی آنها در راهپیمایی 22 بهمن بروز پیدا کرد
فرماندار کرج در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی ملت ایران در اجرای برجام اشاره کرده و گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری و شجاعت درایت رئیس محترم جمهور، دکتر روحانی و تیم هسته ای و حمایت های ملت صبور و وفادار ایران، شیرینی برجام به کام ملت ایران نشست و مراسم ایام الله دهه فجر امسال با شکوه و نشاط بیشتری انجام شد.به طوری که در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن امسال، شاهد حضور پررنگ و با شور و شعور مردم در تمام نقاط کشور و از جمله شهر کرج بودیم و این نشان از رضایت آنها از عملکرد نظام جمهوری اسلامی دارد.
وی گفت: ملت ایران هم خوب در مقابل توطئه ها و تحریم ها مقاومت کرد و هم خوب مذاکره کرد و به خوبی از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی دفاع کرد و امروز در پسابرجام، با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر دولت تدبیر و امید ، به دنبال اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ان شاء الله کشور به سوی توسعه گام برمی دارد و به گفته رئیس دولت تذبیر و امید پس از اجرائی شدن برجام 1 باید به دنبال برجام 2 ، برنامه جامع اقدام مشترک ملی باشیم تا ان شاء الله با همدلی و همزبانی ملت ایران در داخل کشور به دور از خودمحوری و تفرقه بتوانیم از تمام ظرفیت های داخلی کشور جهت توسعه و آبادانی ایران قدم برداریم.
فرماندار کرج در پایان ابراز امیدواری کردانتخابات هفتم اسفند ماه، عرصه ای برای نشان دادن اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان گردد و مردم با حضور پررنگ خود و داوطلبین بارعایت قانون و اخلاق و ارزش های اسلامی و مجریان و ناظرین با امانتداری خود، حماسه ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بزنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =