اعضای خانه روزنامه‌نگاران جوان پس از 20 سال دور هم جمع می‌شوند

اعضای خانه روزنامه‌نگاران جوان بعد از گذشت 20 سال گردهم می‌آیند تا بار دیگر خاطرات خود را مرور کنند و به تبادل تجربیات خود بپردازند.

به گزارش خبرآنلاین خانه روزنامه‌نگاران جوان در دهه فجر سال 1374 با هدف شناسایی و پرورش استعدادهای جوان و با شعار «جایی که هر نوجوانی می‌تواند بنویسد» و «تو بنویس، ما منتشر می‌کنیم» آغاز به کار کرد.

به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس خانه روزنامه‌نگاران جوان، اعضا و همکاران قدیمی این خانه در گردهمایی عمومی آن شرکت می‌کنند.

این گردهمایی شنبه، اول اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود و اعضا و کارکنان خانه روزنامه‌نگاران جوان قرار است در یک محفل دوستانه با یکدیگر تجدید دیدار کنند و به مرور خاطرات خود از دوره کوتاه در خانه روزنامه‌نگاران جوان بپردازند.

بر اساس این خبر، برنامه‌های متنوعی برای جشن بزرگ خانه روزنامه‌نگاران جوان تدارک دیده شده که به بازسازی خاطرات این محفل مطبوعاتی، فرهنگی کمک کند. برگزاری نمایشگاهی از محصولات و فعالیت‌های مختلف خانه روزنامه‌نگاران از دیگر برنامه‌های جشن خانه روزنامه‌نگاران جوان خواهد بود.

جشن بیستمین سالگرد تأسیس خانه روزنامه‌نگاران جوان روز شنبه - اول اسفند ماه سال جاری - از ساعت 16 تا 18 در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) واقع در میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه انتهای خیابان شهید صیرفی‌پور برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 510854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =