میزان نوشت: رییس دیوان عدالت اداری در تشریح آخرین وضعیت پرونده دانشجویان بورسیه گفت: اقدامات از ناحیه قوه قضائیه صورت گرفته؛ اما هنوز پرونده‌های این دانشجویان از سوی وزارتخانه‌های بهداشت و علوم و آموزش عالی به رئیس دستگاه قضا ارسال نشده است.

«حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری» در تشریح آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌ دانشجویان بورسیه‌، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب چندی پیش با ورود دستگاه قضایی به پرونده بورسیه‌ها و رسیدگی به شکایت دانشجویان بورسیه‌ای موافقت کردند و بر اساس موافقت ایشان اختیار مسئله بورسیه از ناحیه معظم‌له به ریاست محترم قوه قضائیه تنفیذ شد.

وی افزود: ریاست محترم قوه قضائیه به وزارتخانه‌های بهداشت و علوم دستور داده‌اند که پرونده‌ دانشجویان بورسیه را به دستگاه قضا ارسال کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری افزود: ما همچنان منتظر هستیم که این وزارتخانه‌ها، پرونده‌های دانشجویان بورسیه را خدمت ریاست قوه قضائیه ارسال کنند تا ایشان دستور بدهند و این پرونده‌ها در یک هیئت کارشناسی بررسی شود و روی آن اقدام لازم صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری خاطرنشان کرد: اقدامات از ناحیه قوه قضائیه صورت گرفته؛ اما هنوز پرونده‌های این دانشجویان از سوی وزارتخانه‌های بهداشت و علوم و آموزش عالی به رئیس دستگاه قضا ارسال نشده است.

47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید RO ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
    1 0
    مگه اخراج نشدن دیگه چه فایده 3 سال کش دادین، دفاع کردن رفتن.