۰ نفر
۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
آیا وقت استعفا دادن است؟

زمانی می رسد که باید از کارتان استعفا دهید ولی خودتان با این موضوع مقابله می کنید.

دلایل مختلفی برای استعفا دادن شغلتان وجود دارد. مانند، ارزش های شما با همکارتان فرق می کند، با رییستان مشکل دارید، علاقه ای به کارتان ندارید و یا کار بهتری به شما پیشنهاد شده است.

برخی وقت ها ایده های شما و نظر های شما در محل کار پذیرفته نمی شود و صدای شما را کسی نمی شنوند. تمام این مسائل نشان دهنده این است که شما به آن جا متعلق نیستید و باید فکری برای خودتان بکنید.

ولی بزرگترین نشانه برای استعفا دادن کارتان این است که در آخرین روز تعطیلات ناراحت باشید و از شروع شدن و رفتن به محل کارتان احساس بدی داشته باشید. البته ناگفته نماند ۷۶ درصد کارمندان آمریکا این حس بهشان دست می دهد. ولی اگر در روحیه شما تاثیر بگذارد و هر جمعه این حس را دارید بهتر است که از آن کار استعفا دهید.

برای نوشتن استعفا نامه می توانید حس خودتان را در آن منتقل کنید. به طور مثال در نامه ای که می دهید بنویسید که دیگر به آن کارتان علاقه ای ندارید یا برای آمدن به محل کار هر دفعه سختی می کشید.

مطرح کردن این موضوعات باعث می شود که راحت تر و با توضیح دادن دلیل کمتری می توانید از آن محل کار بیرون روید. ناراحتی و نگرانی شما علاوه بر اینکه ذوق کار کردن را از شما می گیرد، برای سلامت شما نیز بد است. این ناراحتی ها همان استرسی است که برای شخص ایجاد می شود و برای قلب و پوست و روحیه شما مضر است.

موضوعی که باید به یاد داشته باشد این است که همیشه انتخاب های دیگری برای شما وجود دارد و این تنها کاری نیست که می توانید انجام دهید. 

منبع: بیزینس اینسایدر 


22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =