۰ نفر
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸

جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه بعد از ناکامی تیمش در بازی برابر پیکان و نرسیدن به فینال به خبرورزشی گفت : سعید معروف یک بازیکن حرفه ای است و در کار مربی دخالت نمی کند .

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، جهانگیر سیدعباسی سرمربی شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرورزشی به سوالات اینگونه پاسخ داد :

تيم شما بعد از برد دو ست اول، چه اتفاقي برايش افتاد كه 3 - 2 باخت؟
فكر مي‌كنم با نگاهي منصفانه و كارشناسانه، توان دو تيم برابر نيست. پيكان دو برابر ما بازيكن دارد. تيمم در يكي، دو ماه اخير و به ويژه پلي‌‌آف با بازي‌هاي خوب، همه انتظارات را بالا برد اما از طرفي با مصدوميت پوريا فياضي به مشكل خورديم. بعد هم آرش كشاورزي آمد. با اينكه اول خوب نبود اما وقتي خوب شد، مصدوميتش كار دست ما داد. هر چند تاروردي‌‌زاده خوب كار كرد اما خيلي نبايد از او توقع داشت. به هر حال ذخيره دريافت پيكان ميرزاجان‌پور، بازيكن فيكس تيم ملي، است و ذخيره سرعتي‌زن هم سامان فائزي. پيكان تيم كاملي است. تيم من هم چهارشنبه خيلي خوب بازي كرد اما تفاوت دو تيم در پوئن‌هاي حساس مشخص شد. شك نكنيد اگر امير غفور و ميرزاجان‌پور نبودند، ما برنده بوديم. بچه‌هاي من خيلي زحمت ‌كشيدند. كاش آرش كشاورزي مصدوم نمي‌شد. اگر چهارشنبه به جاي كشاورزي سرعتي‌زنم مصدوم بود، خيلي راحت برنده مي‌شديم. ديديد كه من آخر سر مجبور شدم پشت خط‌زنم را به جاي دريافت‌كننده به زمين بفرستم.

به نظر خيلي‌ها سعيد معروف كه به هم ريخت، كار شهرداري اروميه تمام شد.
سعيد اصلاً باعث و باني باخت تيم نشد. قبل از بازي به همه بچه‌ها گفته بوديم زير تور با پيكاني‌ها كري‌خواني نداشته باشند اما بعضي از بچه‌ها در ست سوم ناشي‌گري كردند و كري خواندند. همين مسئله هم تمركزشان را گرفت. سعيد هم عصباني شد كه چقدر به شما گفتيم كري نخوانيد. او مي‌گفت وقتي وارد حاشيه مي‌شويد، عملكردتان ضعيف مي‌شود. سعيد بابت اين مسئله عصباني شده بود. اين اتفاقات نبايد مي‌افتاد.

معروف در اين بازي به جاي شما كوچ و حتي بازيكن عوض كرد، چرا؟
ما دقيقاً صحبت كرده بوديم براي تعويض برزگر با سجاد اما قرار شد يك دنده بچرخد و بعد تعويض باشد تا دريافت به دريافت‌كننده ذخيره برسد اما وقتي بازيكن داخل زمين اشتباه كرد و دنده نچرخيد، سعيد گفت زودتر تعويض انجام شود. در هر حال سعيد آنقدر حرفه‌اي هست كه در كار مربي دخالت نكند. شايد پيشنهاد بدهد اما دخالت نمي‌كند. به هر حال او كاپيتان است و در زمين اختيار تام دارد.

بازي رده‌بندي با ثامن‌الحجج را چطور مي‌بينيد؟
بازي رده‌بندي هم سخت است. تيم ما خيلي خوب كار كرد اما فيناليست نشد و حالا با اين شرايط برگرداندن بچه‌ها خيلي سخت است. با اين حال تلاش مي‌كنيم آنها را برگردانيم. در حقيقت تيم ما قابليت سومي را داشت و اگر فيناليست مي‌شد، شاهكار بود، چرا كه حريفان از نظر بازيكن بهتر بودند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 516650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =