با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموش پزشکی، مرکز پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ضیایی شهرستان اردکان یزد به بهره برداری رسید.

این مرکز درمانی در زمینی به وسعت سه هزار و 500 متر مربع و با زیربنای 1600 مترمربع احداث و بالغ بر 18 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.
هزینه ساخت پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ضیایی اردکان 55 درصد توسط خیرین و 45 درصد توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد پرداخت شده و با 31 متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف پزشکی مشغول به فعالیت می شود.

این پلی کیلینیک دارای 43 اتاق در بخش های روانشناسی بالینی ، بیناسنجی ، شنواسنجی ، آندوسکپی ، نوار مغز ، نوار عصب و عضله و اتاق عمل سرپایی است.
سید حسن قاضی زاده هاشمی دقایقی پیش از بخش های مختلف بیمارستان ضیایی اردکان بازدید و با کادر پزشکی این بیمارستان گفت و گو کرد.

دراین بازید وزیر بهداشت از بیماران این بیمارستان نیز عیادت نمود و به خانواده مرحوم ضیایی، خیر عرصه سلامت اردکان لوح تقدیر اهدا کرد.
مرحوم محمد ضیایی، یک سوم دارایی خود را وقف بهداشت و درمان این شهرستان نموده است.
درادامه برنامه وزیر بهداشت و درمان ، مسجد نور بیمارستان ضیایی اردکان را افتتاح کرد ، این مسجد در زمینی به مساحت 500 مترمربع احداث و 7 سوئیت در طبقه دوم ان بنا شده است که همراهان بیماران راه دور می توانند از آن استفاده نمایند.

برای ساخت و تکمیل این مسجد نزدیک به 10 میلیارد ریال توسط خیر مرحوم حاج محمد ضیایی اردکانی هزینه شده است. رئیس جمهوری و برخی از اعضای هیات دولت امروز دوشنبه میهمان مردم استان یزد هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =