همایش بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، همایش بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد روز گذشته (١٨ اسفند) با حضور پرشور، جمعی از مسئولان، مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در سالن سیروس صابر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

پیش از شروع آیین بزرگداشت کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان البرز ، هنرمند تئاتر به روی صحنه تئاتر خیابانی خویش را اجرا کرد، که با استقبال حضار همراه بود.
این آیین با پخش کلیپی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با پیام حجت الاسلام ارباب سلیمانی ، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور آغاز شد و با سخنرانی حجت الاسلام حمیدرضا ولی زاده، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز ادامه یافت.
مجری این همایش، مدیر کانون فرهنگی هنری تخصصی شعر مساجد استان البرز بود ، که با قرائت اشعار خود در خصوص حضرت زهرا (سلام الله علیها) و دهه فاطمیه حال و هوای این همایش را به گونه ای دیگر کرد.
در ادامه همایش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با قرائت شعری در مقام حضرت زهرا (سلام الله علیها) گفت: طی بازدیدهای اخیر از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان که به همراه مسئول دبیرخانه مساجد انجام شد، شاهد رشد چشمگیری از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بودیم، آن چنان که این فعالیت در نوع خود شاخص و برجسته بود.
این مسئول، در ادامه سخنان خود، خبر خوشی را به کانونی های مساجد استان داد و آن این بود، که تا سه کانون فرهنگی هنری مسجد که طرحی شاخص و اجرایی ارائه کند، تا سقف ٣٠ میلیون تومان حمایت مالی می شود.
در پایان ، از مدیران برتر کانون های مساجد استان با لوح تقدیر و اهداء هدیه تقدیر به عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 517894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =