کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می گوید هر گونه اختلاف و اصطکاک در مدیریت فوتبال موجب تضعیف ورزش و مانع پیشرفت آن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مصطفی آجورلو پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بیانیه‌ زیر را صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

شهاد حضرت فاطمه سلام الله علیه را به حضور مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

افتخار دارم در حضور شما اصحاب رسانه نامزدی خود را در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران اعلام کنم. به گمانم هدف آینده فدراسیون فوتبال ایران باید رفع نقایص موجود، بالا بردن آهنگ رشد فوتبال کشور، جلب اعتماد عمومی و ارتقا و مشارکت اهالی فوتبال باشد.

بزرگترین هدف اینجانب برای ورود به این عرصه پیشرفت و توسعه فوتبال کشور است. فوتبال ایران می‌تواند در سطوح پرورشی، حرفه‌ای و قهرمانی ترقی کرده و لباس نو به تن کند. لباس پیشرفت در این مسیر قبل از هر چیز، برقراری توازن میان استقلال فدراسیون فوتبال و تعامل و همکاری با دولت و وزارت ورزش از اهمیت فراوانی برخوردار است. چرا که استقلال بدون تعامل و همکاری روی دیگر سکه عدم استقلال است. به واسطه آنکه هر دو روش به فوتبال ایران ضربه می‌زند. به گمان من، اهتمام به استقلال فدراسیون فوتبال و برآمدن قدرت فوتبال از مجمع فدراسیون به عنوان خانه اهالی فوتبال و تعامل و همکاری با دولت و وزارت ورزش نیاز حیاتی موقعیت فعلی و شرط اصلی توسعه کمی و کیفی و تحقق اهداف و آرمان‌های فوتبال کشور است. از همین رو، هر گونه اختلاف و اصطکاک در مدیریت فوتبال کشور موجب تضعیف ورزش و مانع پیشرفت آن می‌شود. به بیان دیگر، توجه به دغدغه‌های وزارت ورزش نافی استقلال فدراسیون نخواهد بود.

به واسطه آنچه که بیان شد، شعار من در انتخابات فدراسیون فوتبال پیشرفت در راهبرد، استقلال در عمل و تعامل در روش است.

امروز، فردایی را می‌بینم که فوتبال ایران قدرتمند و با عزت در آسیا و جهان می‌درخشد و مردم عزیز ما با جنین فوتبالی افتخار خواهند کرد. این آینده از گذشته و حال می‌گذرد. باید از دستاوردهای مثبت گذشته دفاع کنیم و روش تخریبی درباره گذشته به کار نبریم. حال را دریابیم و آینده را بسازیم. من مصطفی آجورلو خادم فوتبال ایران برای ساختن چنین آینده‌ای دست تمامی اهالی ورزش به ویژه فوتبال شامل مدیران ورزش کشور، روسای هیئت‌های فوتبال، مدیران باشگاه‌های فوتبال، ورزشکاران، داوران، مربیان و به طور خاصی اهالی رسانه را می‌فشارم. در روزهای آینده بیشتر درباره فوتبال با هم سخن خواهیم گفت.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 518861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تاج آسیا IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    30 1
    فدراسیون فوتبال رو با پادگان اشتباه گرفتی داداش، فوتبال مدیر کاربلد میخواد نه مدیر نظامی
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    24 3
    خدايش كفاشيان از اين بهتره
  • امیر A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    6 3
    حوصله ندارم همشو بخونم. ولی یه جاش درباره ی استقلال گفته. فک کنم میخواد رای استقلالیا رو داشته باشه
  • بی نام RO ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    13 0
    براي ما مردم كسي توانايي داره كه به كيروش و تيم ملي امكانات لازم رو بدهد
  • بی نام A1 ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    5 0
    اقای اجرلو چه خبر