ایسنا نوشت: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از آماده باش 350 نیروی اورژانس در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

صائب مدرسی با اشاه به آماده باش تمامی پایگاه‌های اورژانس در سطح استان در شب چهارشنبه سوری، گفت: 350 نفر از نیروهای اورژانس در استان در این شب در حالت آماده باش هستند.

 

وی تصریح کرد: همچنین 91 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس نیز در این شب آماده باش هستند.

 

مدرسی با اشاره به آسیب 66 نفر در استان در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته اظهار کرد: از این تعداد 52 نفر در کرمانشاه و 14 نفر در سایر شهرستانها آسیب دیدند.

 

وی افزود: همچنین از این تعداد 56 نفر مرد و 10 نفر زن و رنج سنی بیشتر آنها 10 تا 30 سال بود و عمدتا نیز از ناحیه صورت و دست‌ها مورد آسیب قرار گرفته بودند.

 

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین مصدومین حوادث چهارشنبه سوری را افراد رهگذر تشکیل می‌دهند، گفت: در همین راستا توصیه می‌شود افراد حتی المقدور در این شب در خیابانها تردد نکنند.

 

وی همچنین تاکید کرد: افراد کهنسال، خردسالان و زنان باردار به هیچ عنوان در این شب از منزل خارج نشوند.

 

مدرسی با اشاره به وجود مواد محترقه مختلف از جمله ترقه، اکلیل سرنج و کپسولی اظهار کرد: بیشتر حوادث مربوط به انفجار ترقه بوده، بنابراین افراد باید مطلع باشند مواد محترقه بی‌خطر وجود ندارد و هر ماده محترقه‌ای خطرات خاص خود را دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =