ایسنا نوشت: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی از اصابت سه گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خداآفرین در پی درگیری‌های قره باغ خبر داد.

سعید شبستری خیابانی اظهار کرد: در پی اصابت سه گلوله انفجاری به نزدیکی یکی از روستاهای شهرستان خداآفرین، تذکر جدی و اخطار رسمی به طرفین درگیری داده شد و دو طرف متعهد شدند این اتفاق تکرار نشود.

وی یادآور شد: این گلوله ها در ساعت 19 روز شنبه اصابت کرده و خوشبختانه این اتفاق به غیر از خسارت مختصر به یکی از تیرهای برق فشار قوی که باعث قطع برق در منطقه شد هیچ گونه خسارت مالی و جانی دیگری در بر نداشته است.

شبستری، با اشاره به آغاز درگیری نظامی بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مورد مناقشه قره باغ از بامداد روز شنبه 14 فروردین، افزود: این درگیری‌ها عمدتا در عمق منطقه مورد مناقشه روی داده است.

وی با بیان این که توصیه ما به طرفین آرامش و خویشتن‌داری است، افزود: در حال حاضر امنیت کامل در مرزهای استان برقرار است و نیروهای مسلح و مرزبانی آماده پاسخ‌گویی قاطع به هر گونه تعرضی به خاک کشورمان هستند.

شبستری خاطرنشان کرد: تدابیر لازم در شورای تامین استان و شهرستان‌های مرزی اندیشیده شده و هیچ گونه مشکل خاصی در منطقه نداریم.

29213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 523727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    بابا الان که بهانه جور است بریم ترکمنچای رو باطل کنیم
    • بی نام A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
      51 66
      دوست عزیز یکم به عرف بین الملل احترام بزارید و اینقد به حاک کشورهایی که در سازمان ملل به رسمیت یافتن چشم نداشته باشیذ ایران در قدیم جزوی از قلمرو دیگر کشورها هم بوده پس یکم با فکر حرف بزنید نه حرف های بچگانه این چنینی
    • بی نام DE ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
      68 40
      والا، منم نمى فهمم چرا اينا دارن سر اراضى ايران با هم دعوا مى كنند، اگر اين قاجارهاى بى بخار نبودند، الان اين سرزمينها هم جزوى از خاك ايران بود و هيچ دعوايي هم سرش نبود
    • بی نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
      44 32
      برین دم در خونه ی خودتون بازی کنین یه بار دیگه توپتون بی افته تو حیاط ما پاره میکنم توپو..... فهمیدین یا نه
  • بی نام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    44 4
    اون امپراتوری که اون مناطق وسیع رو از ایران ما گرفت دیگه صاحبشون نیست در ضمن مردم اونجا رو باید متقاعد کنیم که برگردند به مام میهن وگرنه با زور و جنگ نمیشه .
  • احسان IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    80 2
    همینی که داریم رو مدیریت کنیم ترکمنچای و گلستان پیش کش
  • فواد A1 ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    39 0
    اونجا یک سد مشترک بین ایران ارمنستان هست در روستای خدا آفرین خیلی موقعیت حساسی داره