شهرداری تهران برای حل مشکلات زنان سرپرست خانوار بازارچه محلی می سازد

شهرداری تهران اعلام کرده تعدادی بازارچه محلی در مناطق مختلف از جمله منطقه 7 تهران ایجاد می کند تا میزبان زنان سرپرست خانوار باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکلات زنان سرپرست خانوار باعث شده تا علاوه بر دولت برخی از نهادهای عمومی مانند شهرداری ها نیز وارد کارزار شوند. در این رابطه شهرداری منطقه 7 تهران اعلام کرد بازارچه های محلی را ایجاد می کند تا بخشی از این مشکلات با کارآفرینی برای این بخش از جامعه حل شود.
رئیس اداره بانوان شهرداری منطقه 7 از ثبت نام بانوان کارآفرین با هدف برگزاری بازارچه های محلی در سطح منطقه خبر داد.
فهیمه احمدی خواه با اعلام این خبر گفت: بانوان مرکز مهارت آموزی کوثر سال گذشته با شرکت در هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفتگو ترغیب به همکاری در برگزاری بازارچه های محلی در منطقه شدند.
او گفت: در سال جدید بازارچه های محلی برای ایجاد انگیزه و افزایش تولیدات داخلی در منطقه با مشارکت فعال بانوان علاقمند کارآفرین برگزار خواهد شد.
رئیس اداره بانوان منطقه 7 در ادامه سخنانش توضیح داد: با برپایی غرفه های ویژه زنان سرپرست خانوار در مجموعه های چندمنظوره شهربانو منطقه به منظور عرضه صنایع دستی این عزیزان تلاش کردیم در جهت توانمندسازی و ایجاد زمینه مناسب برای امرار معاش و کسب درآمد این قشر آسیب پذیر جامعه حرکت کنیم.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =