آملی‌ها برای حمایت از اکسین البرز به تهران می‌آیند/ اکسین به دنبال 3 امتیاز مقابل نیروی زمینی

با اعلام کمیته مسابقات و با درخواست تیم نیروی زمینی به‌عنوان میزبان، زمین دیدار نیروی زمینی و اکسین البرز از چمن طبیعی به چمن مصنوعی تغییر کرد.

مهرداد تیموری، خبرآنلاین البرز، بر اساس اعلام کمیته مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور زمین برگزاری دیدار دو تیم نیروی زمینی تهران و اکسین البرز تغییر کرد.
بر پایه این گزارش، در این دیدار که تیم نیروی زمینی میزبان است، پیش‌ازاین قرار بود در ورزشگاه خانگی نیروی زمینی یعنی زمین نزاجا برگزار شود که ظاهرا با توجه به کیفیت این زمین با درخواست تیم میزبان این دیدار به ورزشگاه هویزه تهران که دارای چمن مصنوعی است منتقل‌شده تا این تیم از میزبانی خود نهایت بهره را ببرد.
اما با توجه به اینکه حضور تماشاگر در این زمین راحت‌تر از ورزشگاه نزاجا صورت می‌گیرد، می‌تواند فرصت مناسبی برای حضور هواداران اکسین در ورزشگاه باشد. که بر همین اساس احتمال هواداران آملی اکسین البرز در این بازی وجود دارد.
لازم به ذکر است، تیم اکسین البرز با کسب پیروزی مقابل تین پارس جنوبی جم مجموع امتیازات خود را به عدد هفت رساند تا در کنار دو تیم هفت امتیازی دیگر یعنی پارس جنوبی و رهپویان رضوانشهر با احتساب تفاضل گل در رتبه سوم جدول قرارگرفته تا جزء مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول مطرح شود.

اکسینی ها به منظور آمادگی هرچه بیشتر تمرین عصر امروز خود را در زمین استقلال جنوب تهران یا همان هویزه برگزار کرد و این تیم یک جلسه تمرین دیگر را روز پنجشنبه در این زمین برگزار می‌کند.
محمود شفیعی هافبک تیم اکسین البرز به دلیل اخراج در بازی قبل مقابل پارس جنوبی در بازی مقابل نیروی زمینی نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند، ضمن اینکه امیر میر بزرگی دیگر هافبک تیم اکسین که به دلیل مصدومیت همسترینگ بازی قبل نتوانست در ترکیب اکسین قرار گیرد، در حال طی دوره درمان بوده و امکان حضور وی در بازی بعد با نظر کادر پزشکی و کادر فنی صورت خواهد گرفت.
با توجه به اخبار رسیده از اردوی اکسینی ها 15 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت و پاداش پیروزی مقابل پارس جنوبی جم تا قبل از بازی بعد مقابل نیروی زمینی پرداخت خواهد شد، ضمناً بر اساس قول مدیریت باشگاه اکسین برای پیروزی مقابل نیروی زمینی برای بازیکنان اکسین پاداش ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است. لذا با توجه به پیروزی در دو بازی قبل این تیم ازنظر روحی در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارد و همه‌چیز برای کسب نتیجه مساعد در بازی بعد مقابل نیروی زمینی آماده است.

یاراحمدی: اکسین به دنبال حفظ روند پیروزی‌های خود است
محمد یاراحمدی سرپرست تیم اکسین البرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبر آنلاین در خصوص آخرین وضعیت تیم اکسین اظهار داشت: خوشبختانه پس از کسب نتیجه پیروزی در بازی قبل مقابل تیم پارس جنوبی تیم ازلحاظ فنی و روحی در شرایط کاملاً مطلوبی قرار دارد و برنامه‌های تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای ادامه مسابقات ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به برگزاری تمرین تیم اکسین البرز در زمین هویزه اشاره کرد: با توجه به تغییر زمین‌بازی مقابل نیروی زمینی و با توجه به اینکه این زمین دارای چمن مصنوعی است، نیاز بود تمرینی را در این زمین داشته باشیم که به همین منظور یک جلسه تمرینی را امروز «چهارشنبه» و یک جلسه دیگر را فردا «پنجشنبه» در این زمین تدارک دیده‌ایم.
یاراحمدی خاطرشان کرد: تیم اکسین در بازی بعد به دنبال حفظ روند بردهای خود خواهد بود و تلاش می‌کنیم با دست‌پر از بازی خارج از خانه به کرج برگردیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 524738

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =