ایلنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که برجام معجزه نیست اما خدمت دولت روحانی به مردم است، گفت: برجام با نظر رهبری انجام شد.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن نواب، با اشاره به تحرکات اخیر مخالفان دولت به بهانه برجام و توافق هسته‌ای، اظهار داشت: برجام معجزه تاریخ نیست، اما خدمتی بود که آقای روحانی و دولت ایشان به مردم انجام دادند.

او با بیان انتقاد از حملات اخیر روزهای اخیر به دولت تدبیر و امید به بهانه توافق هسته‌ای و برجام گفت: بی‌انصافی‌ها درست نیست؛ در حالی که خود رهبری این قدر از آقای ظریف تشکر کردند.

عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر این نکته که برجام با نظر رهبری انجام شد، خاطرنشان کرد:‌ برخی از مواردی که انتظار داشتیم پس از اجرای برجام، اجرایی و حل شود حل شده و برخی هم البته هنوز حل نشده که باید منتظر ماند.
27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 525670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    2 6
    پس چرا اینقدر با دروغ گفتن برجام همه مشکلات را حل میکند
  • بی نام A1 ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    4 0
    معجزه هم هست . مذاکره ایران با امریکا چیزی نیست که همیشه اتفاق بیفتد . از این لحاظ معجزه است یعنی کار اعجاز اور و شگفت .
  • a A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
    1 4
    اقای نواب .شخصی فرزندش .جگرگوشش بیمار شد طبیب شربتی برای فرزند تجویز کرد شاید مفید بود اما همچون زهر مار تلخ بود.پدر برای اینکه فرزند دارو را بخورد به دروغ گفت شربتی برایت گرفته ام از عسل شیرینتر.به محض اینکه فرزند لب به دارو گذاشت چون عقل داشت فهمید که شربت تلخ ست و به هیچ عنوان نخورد.اقای نواب برجام مفید بود اما چون زیاد از حد حلوا حلواش کردند از زهر تلخ تر شد.