شرکت شهربان شهرداری تهران در واکنش به انتشار یک خبر، جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، پيرو درج خبري در سايت خبرآنلاين به نقل از روزنامه شهروند با در اين مورد كه"مدیرعامل شرکت شهربان به استفاده از افراد داراي سابقه شرارت برای برخورد با دستفروشان اذعان كرد!"، روابط عمومي شهربان شهرداري تهران در راستاي تنوير افكار عمومي و پيشگيري از تشويش اذهان شهروندان چند نكته را به اطلاع ميرساند:

يك: در سنوات گذشته، برخي نيروها از طريق شركتهاي پيمانكار جذب همكاري با شهربان شهرداري ميشدند كه در جذب اين افراد، دقت و حساسيت لازم اعمال نشده بود. از اين رو، در طول يكسال گذشته، از سوي مديريت جديد شهربان، با هدف جذب نيروهاي داراي صلاحيت و موجه، تصفيه نيروهاي فاقد صلاحيت در مسير خدمت به شهر و شهروندان با قاطعيت آغاز شد، كماكان ادامه دارد و در سال ٩٥ نيز تداوم خواهد داشت.

دو: در شرايطي كه عموم رسانه هاي حرفه اي و برجسته كشور با درك حساسيت موضوع و اهميت مقوله خدمت به شهروندان ، با رويكردي اخلاقي و حرفه اي بدون اغراض خاص، با درنظر گرفتن منافع عمومي، در مسير حمايت از اقدامات ارزشي و كارشناسي مديريت جديد شهربان حركت ميكنند، انتظار اين است كه از اقدام حرفه اي، متعهدانه و ارزشي قطع همكاري شهربان با نيروهاي فاقد صلاحيت حمايت شود؛ حمايتي كه در نهايت، نفع آن به مردم عزيز و پايتخت ايران اسلامي به عنوان ام القراي جهان اسلام خواهد رسيد.

سه: در حال حاضر، ضمن دقت نظر ويژه در جذب نيروهاي شهربان و كارشناسي شدن فرايند به كارگيري اين افراد، دوره هاي متعدد آموزشي اخلاق حرفه اي براي نيروهاي شهربان، در حال برگزاريست و اين دوره ها در سال جديد نيز استمرار خواهد داشت.

چهار: از عموم شهروندان فهيم، دلسوز و قانونمدار صميمانه درخواست ميكنيم كه شهربان شهرداري تهران را در مسير برقراري نظم و انضباط شهري ياري كنند.

با آرزوى ارتقاي سطح نظم و انضباط شهري
"روابط عمومي شهربان شهرداري تهران"
304 42

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =