مذاکره کننده ارشد پیشین هسته ای ایران در مورد نحوه ایستادن وزرای خارجه ایران و آمریکا پس از نشست دو جانبه دیروز گفت: احتمال این است که این کار غیرعمدی و اتفاقی بوده باشد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از میزان، حسین موسویان مذاکره کننده ارشد پیشین هسته ای ایران در مورد نحوه ایستادن جان كری و محمدجواد ظریف وزرای خارجه ایران و آمریکا پس از نشست دو جانبه دیروز که حاشیه هایی را به همراه داشت، با بیان اینکه عدم ایستادن این دو نفر در مقابل پرچم های كشور خود دو علت می تواند داشته باشد به خبرنگار گروه سیاسی میزان گفت: یك احتمال این است كه این کار غیرعمدی و اتفاقی بوده باشد كه من بیشتر چنین احتمالی را می دهم.

وی ادامه داد: البته امکان دارد این دو وزیر خارجه تعمدا و با هماهنگی قبلی این اقدام را انجام داده باشند تا چنین القاء کنند که مباحثی که پیرامون کارشکنی های طرفین در اجرای برجام مطرح می شود رنگ ببازد و طرفین پیام حسن نیت را مخابره کنند.


گفتنی است دیروز پس از دیدار دوجانبه وزرای خارجه ایران و امریکا در اقدامی که برخی آن را مغایر با عرف دیپلماتیک میدانند ظریف و کری هنگام دست دادن به جای اینکه در کنار پرچم کشور متبوع بایستند این حالت را معکوس کرده بودند.

31050

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام BE ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    13 1
    کاش کشورمون ده تا مدیر مثل اقای ظریف داست