ششمین نشست بین المللی برنامه راه ابریشم در ارومیه آغاز بکار کرد

صبح امروز در ارومیه، مراسم افتتاحیه ششمین نشست بین المللی برنامه راه ابریشم با حضور نمایندگان و کارشناسان 33 کشور جهان و مدیر UNWTO برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، ششمین نشست بین المللی برنامه راه ابریشم با حضور زولتان سوموگی مدیر اجرایی سازمان جهانی جهانگردی (UNWTO) ، آلاپر سولوآ مدیر برنامه جاده ابریشم، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی و مقامات، نمایندگان و کارشناسانی از 33 کشور جهان با پیام طالب رای فای دبیرکل سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد در ارومیه آغاز شد.

طالب رای فای دبیرکل سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل متحد در پیام ویدئویی خود باقدردانی از مسئولین کشورمان و سازمان میراث فرهنگی آذربایجان غربی در برگزاری این نشست و میزبانی گرم از میهمانان گفت : جاده ابریشم یکی از برجسته ترین دستاوردهای تاریخ است که از آن بعنوان برترین جاذبه تاریخ بشری یاد می شود. ایران در مسیراین جاده بعنوان یکی از جاذبه های تاریخی و تجارت و فرهنگی بوده است که بسیاری از میراث اکنون در آن قرار دارد. جاده ابریشم توجه فزاینده ای را به خود جلب کرده است  که بسیاری از آن بدلیل تلاش این کارگروه (UNWTO) به ثمر نشسته است و تلاش برای بهبود وضعیت ویزا و بازاریابی برای گسترش فعالیت های گرشگری را دارد. نشست امروز گام مهم دیگری بسوی تبدیل جاده ابریشم به سفرهای یکپارچه در سطح بین المللی و تحقق این برنامه عملی در ثبت این واقعه با مشارکت همه طرفین انجام پذیر است.

وی در پایان پیام ویدئویی از حضور نمایندگان در شهر ارومیه برای این نشست قدردانی کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =