۰ نفر
۱۷ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰

حسین رضازاده پس از تعطیلات نوروز اقدام به خانه تکانی در فدراسیون وزنه برداری کرد.

او 11 نفر از اعضای فدراسیون را برکنار کرد و همزمان پرویز جلایر با این ادعا که سرپرست متهم به دست داشتن در پرونده دوپینگ فدراسیون ، را به رسمیت نمی شناسد در نامه ای به علی سعیدلو استعفا داد.

او در این باره گفت:"من امروز نامه استعفای خود را برای آقای سعیدلو نوشتم و مشکل اصلی‌ام هم نبودن شرایط کار براساس شرح وظایف دبیر در فدراسیون وزنه‌برداری بود."

وی ادامه داد: "در نامه‌ام نوشته‌ام، اینجانب پرویز جلایر قهرمان سابق جهان و المپیک که در دوران مدیریت افشارزاده حکم دبیری این فدراسیون را دریافت نموده‌ام به دلیل اینکه در حال حاضر سمت دبیری در فدراسیون وزنه‌بر داری آن معنا و مفهوم واقعی خود را ندارد و از طرفی موقعیت کسوت و مقام قهرمانی من که سالهای زیادی تلاش کردم آنها را حفظ کنم در خطر است لذا از سمت دبیری این فدراسیون استعفا می‌دهم. امیدوارم که در موقعیت مناسبی بتوانم به ورزش خدمت کنم".

بر اساس این گزارش، پیش از این استعفا، صبح روز سه‌شنبه نیز حسین رضازاده 11 نفر از کارمندان فدراسیون وزنه‌برداری را اخراج کرد.

گل محمدی از سازمان لیگ، سیردانی از مجموعه ورزشی کبکانیان، برومند از کمیته پیشکسوتان، نوانکش از روابط عمومی، زارع و حسن‌زاده از بخش اداری، اسدی از دبیرخانه، دوستی از انبار، معاونیان از مسوولیت دفتر،علی کاوه از روابط عمومی و جلایر از دبیری، افرادی هستند که به صورت رسمی با نامه رضازاده به کارشان در فدراسیون وزنه‌برداری پایان داده شده است.هم‌چنین فدراسیون وزنه‌برداری از مکان خود در خیابان پاسداران در حال نقل مکان به مجموعه ورزشی آزادی است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 53048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mashalla ardebili IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۶
    0 0
    baba taraf midoone chikar kone!
  • fadai IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
    0 0
    ishalla ke taghase noon borito pas midi mozdooooooooor