مهاجم تیم اکسین معتقد است این تیم لیاقت و شایستگی حضور در لیگ یک را دارد.

به گزارش خبرآنلاین البرز،یاسر فیضی گفت: از آنجایی که من در دور برگشت به تیم اکسین اضافه شدم اما در بدو ورود متوجه شور و اشتیاق و تلاش بچه ها برای صعود به لیگ یک بودم.
وی ادامه داد: تیم اکسین لیاقت و شخصیت قهرمانی را دارد و با وجود مدیریت قوی و کادر فنی با دانش قطعا به لیگ یک صعود خواهد کرد.
فیضی گفت: هفته گذشته بازی سختی را مقابل پارس جنوبی برگزار کردیم ما برای کسب 3 امتیاز به جنوب رفته بودیم موقعیت های خوبی را هم داشتیم چند موقعیت گلزنی ما به تیر دروازه اصابت کرد و در نهایت به کسب یک امتیاز انجامید که نتیجه قابل قبولی بود.
وی در خصوص عملکرد خود در تیم گفت: خدا رو شکر هم آقای کریمی و هم آقای لطیفی از من رضایت دارند اما خودم از عملکردم زیاد راضی نیستم خیلی بهتر از این ها می توانستم باشم در ادامه تمام تلاش خود را می کنم تا بهترین بازی های خود را ارائه دهم.
فیضی در خصوص بازی آینده این تیم مقابل رهپویان گفت: تیم رضوانشهر در این بازی آخرین تلاش های خود برای بقا در جدول انجام خواهد داد و قطعا بازی سختی پیش روی ماست ولی ما با تمریناتی که این هفته برگزار کردیم برای کسب 3 امتیاز می رویم.
وی در پایان گفت: هدف اکسین علاوه بر صعود به لیگ یک کسب عنوان قهرمان لیگ نیز است و به یاری خدا و همت بازیکنان و کادر فنی به این مهم نیز خواهیم رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =