در دسته فوق سنگین مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا بهادر مولایی طلای دو ضرب و برنز مجموع را گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا که در تاشکند ازبکستان برگزار می شود دو وزنه بردار فوق سنگین ایران روی تخته رفتند اما عملکرد بدی در حرکت یک ضرب داشتند. محسن بهرام زاده در حرکت اول خود وزنه 180 کیلوگرمی را بالای سر برد. او در دومین حرکت وزنه 185 کیلویی را مهار نکرد و در حرکت سوم وزنه 189 کیلویی را به زمین انداخت و همان رکورد 180 کیلوگرم را ثبت کرد. او با این رکورد ششم شد.
بهادر مولایی هم در همین وزن ابتدا وزنه 180 کیلوگرمی را بالای سر برد. در حرکات دوم و سوم هم مانند بهرام زاده وزنه های 185 و 189 کیلوگرمی را مهار نکرد تا با عنوان هفتمی به کار خود پایان دهد. در حرکت یک ضرب روسلان نورالدین اف از ازبکستان با رکورد 191 کیلوگرم طلا گرفت. وزنه برداران چین تایپه و تاجیکستان دوم و سوم شدند.
در حرکت دو ضرب اما بهادر مولایی توانست ضعف حرکت یک ضرب خود را جبران کند. بهرام زاده در دو ضرب ابتدا وزنه 210 کیلوگرمی را بالای سر برد. پس از آن وزنه 221 کیلویی را مهار کرد و در نهایت موفق به مهار وزنه 229 کیلویی نشد. او با این رکورد توانست به عنوان هفتمی برسد.
اما بهادر مولایی با وزنه 230 کیلویی شروع کرد. او در حرکت بعدی وزنه 240 کیلوگرمی را مهار کرد و در حرکت سوم هم وزنه 247 کیلویی را بالای سر برد و طلای دو ضرب را گرفت. بهادر با این طلا، به مدال برنز مجموع هم رسید. او رکورد مجموع 427 کیلوگر را ثبت کرد. وزنه بردار چین تایپه هم با ثبت رکورد مجموع 432 کیلوگرم طلای مجموع را گرفت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 532129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =