خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • با سلام A1 ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    2 1
    كاهش نرخ سود بانك ها ضربه شديد به خانمهاي كه از اين طريق كمك خرج داشتن كرده است . با توجه به نا امن بودن بازار و كلاهبرداري هاي شديد اين قشر آسيب پذير دجار مشكل مي شوند . راه حل پيشنهادي: سقفي مشخص شود براي دارنده حسابهاي بالاي ميليادرديو....
    • بی نام RO ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
      0 0
      درسته. 22 خوب بود. خرج زندگی چند برابر شده؛ اینکه چون تورم پایین آمده سود رو بیاریم پایین یعنی چی؟؟؟ خرج زندگی که کاهش پیدا نکرده؛ گوشت و برنج و ...
  • سعید A1 ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    1 0
    در کیلومتر 10 جاده تهران به ساوه،نزدیک پل قطار ،به صورت روزانه شاهد آتش سوزی های عجیب که شامل آتش ساخته شده جهت جداسازی سیم های مسی از غلاف و مشابه این هستیم.با توجه به اینکه با توجه به جریان هوا از غرب به شرق،تمامی دوده ناشی این آتش سوزی وارد محیط شهری تهران می گردد،لطفا پی گیری نمایید تا این مسئله مرتفع گردد.
  • ايلقار A1 ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    تبريز تازگيها صاحب يك شهردار توانا و لايق به نام دكتر شده است كه پروژه هاي شهري را با سرعت زيادي اجرا ميكند و قصد آباداني تبريز را دارد ولي متاسفانه زيرمجموعه شهرداري تبريز فاقد كادر به روز و خوش فكر بوده و پروژه هايي كه با هزينه هاي زياد در تبريز اجرا ميشود با الگوهاي 100 سال قبل طراحي شده و نشاني از قرن 21 ندارد درخواست ما اين است شهردار محترم وبلاگ يا سايتي شخصي راه اندازي نمايند كه خارج از دستان ويرايشگر مجموعه بوده و ما شهروندان انتقادات يا طرحهاي خود را بتوانيم از طريق اين كانال به ايشان انتقال دهيم درخواست ديگر اينكه طرحهايي كه ميخواهند طراحي نمايند را هم چند هفته اي در همين سايت در معرض مردم قرار دهند تا اظهار نظر كارشناسي بعضي شهروندان در مورد آنها صورت پذيرد.
  • بی نام IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    1 0
    با سلام چرا شهرداری فکری به حال زباله جمع کن های شهرداری نمی کنه جدای از مریضی و آلودگی حساب نجاست و پاکی هم هست چرا سطل جداگانه نمی گذاره؟ با تشکر
  • جمعی از اهالی شهرک وحدت کرج A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    با سلام و خسته نباشید از مسئولین شهرداری منطقه 10 فردیس کرج عاجزانه خواهشمندیم نسبت به تعمیر خرابی های آسفالت خیابانهای شهرک وحدت راه اهن، بخصوص خیابان پنجم غربی اقدام نمایند. بعضی از این خیابان ها پر از چاله های عمیقی شده است که هر لحظه احتمال ایجاد حادثه جانی ومالی فراوان دارد. لازم به ذکر است عملیات تعمیر ونگهداری بعضی از این خیابا نها سالهاست که انجام نشده است. خواهشمندیم هر چه سریعتر اقدام فرمایید. باتشکر جمعی از اهالی شهرک وحدت
  • مینا عراقی A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    چرا حقوق بازنشستگی اعضای هیات علمی دانشگاهها که دریافتی انان یک سوم یا حتا کمتر از بازنشستگانی است که فقط یک هفته دیرتر بازنشسته شده ا ند با وجود این همه تفاوت و تبعیض ترمیم نمی شود؟
  • بی نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    سلام خبر آنلاین بابت طرح هادی که مشکلات زیادی برای مردم در روستاها ایجاد کرده هیچ اقدامی نگرین
  • مجتبي ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    با سلام ايا با اقساطي كردن خدمت سربازي موافقت شد كي اجرا ميشود
  • بی نام IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    3 0
    بخداقسم بااين حقوق بازنشستگي معلمي زندگي نمي توان كردنيمه ماه چيزي ندارم نه معتاد ونه ولخرج به چه زباني بگوييم حقوق هاكم است
  • مهدی A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    با سلام و درود به اعضای محترم خبرآنلاین. خواهشا از مسئولین حراست و حوزه رئیس کل گمرک سوال شود به چه دلیل قانونی از ارتقای شغلی مامورین گارد گمرکات کشور جلوگیری می شود در صورتی که از بدیهی ترین حقوق افراد در جامعه ایرانی و اسلامی که در قانون اساسی پیشرفته جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت و ارتقای شغلی به صراحت بیان شده است ممانعت می شود به صورتی که مامورین گارد و انتظامات گمرک با وجود سابقه چندین ساله و دارابودن بالاترین مدارج علمی و تحصیلی از تغییر پست و رسته در این سازمان بی بهره اند در حالی که کارمندانی با سابقه کم و تحصیلاتی به مراتب کمتر از این قشر مرتب در حال افزایش رتبه و طبقه و پست در این سازمان می باشند. لازم به توضیح است که خود اقایان صاحب منصب به این بی عدالتی و گریز از قانون واقفند.
  • علی IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 1
    با سلام . همانطور که مستحضر هستید در حال حاضر کارمندان دولتی که خدمت سربازی انجام داده اند می توانند با پرداخت حق بیمه آن دو سال خدمت را به سوابق شغلی خود اضافه کنند . ولی کارمندان دولتی که حالا به هر دلیلی خدمت نرفته اند نمی توانن دو سال حق بیمه سربازی را پرداخت کنن . لطفا این موضوع را مطرح نمایید که آیا امکان این هست که این افراد بتوانن با پرداخت حق بیمه ، دو سال به سابقه کاری خود اضافه کنن یا خیر ؟ آیا اصلا این موضوع برای تامین اجتماعی امکان پذیر است ؟ آیا می توان این موضوع را جایی مطرح کرد تا رسیدگی قانونی شود ؟
  • ایرانیان مقیم گرجستان GE ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    با سلام...ایرانیان مقیم گرجستان دوساله که با مشکل بسیار بزرگی مواجه شدند که متا سفانه تا الان نه وزارت خارجه..ونه سفارت جمهوری اسلامی تاکنون هیچ اقدامی نکرده اند..وزارت محترم خارجه..عاجزانه درخواست داریم با زندگی بچه های ما دراینجا بازی میشه وبچه های ما با پرداخت همه هزینه های لازم در مدرسه مربوط به ایرانیان زیر نظر سفارت جمهوری اسلامی تخصیل کردند وفارغ التحصیل شدند..که برای ادامه تحصیل در دانشگاه اقدام کردیم..نزدیک دوسال است..اموزش سنجش کشور گرجستان کلیه مدارک .فارغ التحصیلان این مدرسه را به رسمیت نمی شناسند ونزدیک دوسال از عمر عزیزان ما تلف شده..وتا این لحظه سفارت محترم هم هیچ کاری نتونسته انجام دهد..عاجزانه درخواست داریم..در این زمینه کسی به داد مابرسه..نمیدانیم به کدام ارگانی پناه ببریم.
  • رامین A1 ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    0 0
    با سلام چرا وام ازدواج ده میلیونی اجرای و عملیاتی نمی شود؟؟؟؟؟ از نمایندگان محترم خواهش می کنم با مردمی که همش در دقدقه و استرس به سر می برند مسائل استرس زا رو به جوانان تزریق نکنن.....