مترو در خط 6 توسعه خواهد یافت و تا جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بسیاری از مخاطبان سرویس مشکلات مردم درباره عدم توسعه همگن مترو، گلایه کرده اند. برخی از آنها گفته اند در خطوطی مانند 3 و 4 در تامین تجهیزات و واگنهای مورد نیاز، شرکت مترو کم توجهی می کند. برخی نیز می گویند چرا توسعه خطوط دیگر مترو به جز خطوطی که در حال فعالیت است، به کندی صورت می گیرد.
در همین راستا شهردار منطقه 20 اعلام کرد آمادگی دارد فضاهای جانمایی شده جهت احداث ایستگاه های جدید خط 6 مترو را تحویل این سیستم حمل و نقل انبوه بر بدهد تا توسعه خطوط جدید مترو شتاب بیشتری گیرد.
احمد صفوی در این باره گفت: به منظور اتصال خط 6 مترو به ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، احداث 4 ایستگاه جدید در دستور کار شرکت مترو قرار دارد که بر اساس جانمایی های انجام شده، فضاهای مورد نیاز جهت تجهیز کارگاه و آغاز عملیات عمرانی آماده تحویل است.
صفوی به رعایت آسایش، ایمنی تردد و رفاه حال شهروندان ساکن در محیط پیرامونی این محل ها تاکید کرد و گفت: صفائیه، ابن بابویه، میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و ضلع جنوب حرم از مکان های پیش بینی شده برای ایستگاه های جدید مترو خط 6 در این منطقه جنوبی است.
او با اشاره به اینکه در حال حاضر خط 6 مترو از دولت آباد به سمت شمال غرب تهران در حال احداث است، گفت: با توسعه این خط مترو به ضلع جنوب حرم، دسترسی شهروندان به بخش شرقی شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تسهیل می شود.
شهردار منطقه 20 یادآور شد: با توجه به اینکه حرم حضرت عبدالعظیم(ع) همزمان با مناسبت های ملی مذهبی پذیرای خیل عظیمی از شهروندان است و به منظور افزایش رضایمتندی زائران، افزایش مدهای حمل و نقل عمومی پیرامون این مکان شریف، همواره ازاولویت های مدیریت شهری بوده است.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 534984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۰
    8 1
    بی توجهی مسوولان به بهبود وضعیت خط سه را هم لطفا پی گیری کنید. بیش از 10 تا از ایستگاه های این خط هنوز راه نیافتاده اند و ایستگاه هایی که کار می کنند نیز هر نیم ساعت یکبار مترو دارند.