۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

برگزاری کنسرت گروه «ناگفته‌ها» در شهر نیشابور در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش روابط عموی این کنسرت،‌ تور سوم کنسرت «ناگفته» سی ام و سی یک اردیبهشت ماه از شهر اصفهان آغاز می شود،پیشتر قرار بود اعضای ارکستر بعد از اجرای کنسرت در شهر اصفهان به نیشابور سفر کنند و برای مردم هنر دوست این شهر به اجرای برنامه بپردازند،اما اتفاقاتی که طی مدت اخیر در روند برگزاری برخی کنسرت‌ها رخ داده باعث شده برگزاری کنسرت «ناگفته» در نیشابور در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

این در حالی است که دو هفته قبل نیز مجوز برگزاری کنسرت «ناگفته» در شهر شاندیز مشهد و چند شهر دیگر صادر نشد. و بانوان اعضای ارکستر هم اجازه حضور روی صحنه را نیافتند.اما گروه ناگفته به احترام مخاطبان تصمیم به اجرای برنامه را در این شهر گرفتند.
کنسرت‌های «ناگفته» تاکنون از پرمخاطب‌ترین کنسرت‌های تاریخ موسیقی ایران به شمار می‌روند، در این اجراها شهرام ناظری به همراه حافظ ناظری به اجرای برخی از قطعات آلبوم «ناگفته» می‌پردازند و برخی از کارهای خاطره‌انگیز استاد ناظری با تنظیم جدید به مخاطبان ارائه می‌شود. از ویژگی‌های دیگر این کنسرت، اجرای مثنوی‌خوانی با شیوه سنتی آن، یعنی بداهه‌خوانی است. در این بخش از کنسرت پدر و پسر تلاش می‌کنند تا به معرفی آواز سنتی ایرانی به شیوه کهن آن، که این روزها کم‌فروغ گشته و به دست فراموشی سپرده شده است بپردازند.
نوازنده‌های گروه «ناگفته» را پدرام فریوسفی ویولن، میثم مروستی ویولا، امین غفاری ویولا،بابک غسالی، عود آتنا اشتیاقی ویولن‌سل، سالار غفاربجویی ویولن‌سل، فرهادی صفری بم‌باژ و شهریار نظری دف تشکیل می‌دهند و مهرناز شاه محمدی، شیواسروش، الهه حیدری به عنوان همخوان این گروه را همراهی می کنند.

۵۷۵۷

245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =