مرکز پژوهشی درمانی امید میزبان سمینار تازه های سرطان زنان در ارومیه خواهد بود

جواد خشابی رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی گفت: سمینار تازه های سرطان زنان با هدف آشنایی گروه های مختلف پزشکی با جدیدترین راه های تشخیص و درمان در ارومیه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، جواد خشابی گفت: با توجه به اهمیت موضوع پیشگیری و اطلاع رسانی در خصوص بیماری سرطان، انجمن خیریه امید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی سمینار تازه های سرطان سینه را برگزار خواهد کرد.
وی افزود: این سمینار با هدف آشنایی گروه های پزشکی با تازه های تشخیص و درمان سرطان های زنان و پستان طی روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در محل سالن همایش های انجمن امید ارومیه برگزار خواهد شد.

رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی تصریح کرد: در این سمینار اساتید و پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی ایران و آمریکا آخرین یافته های علمی را در مورد سرطان های زنان تشریح خواهند کرد.

شایان ذکر علاقمندان به حضور و شرکت در این سمینار با شماره تلفن روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (مرکز پژوهشی درمانی امید)  33850004-044 تماس حاصل فرمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =