تقاطع شهید کیانپور کرج هفته آینده به بهره برداری می رسد

شهردار کرج در دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر از بهره برداری از تقاطع شهید کیانپور کرج طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرزو به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، علی ترکاشوند در دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر کرج که روز گذشته به ریاست محمود دادگو و با حضور اعضای شورای شهر و محمدرضا رضاپور، قائم مقام شهردار کرج برگزار شد در پاسخ به پیگیری اعضا مبنی بر افتتاح تقاطع شهید کیانپور با بیان اینکه پروژه‌ پل شهید کیانپور تکمیل و آماده‌ بهره‌برداری است، اظهارامیدواری کرد: با اجرای این تقاطع بار ترافیکی شهر کاهش یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج در این خصوص با اشاره به خواسته شهروندان و پیگیری رسانه های استان، گفت: چنانچه شهرداری برای افتتاح این پروژه منتظر مقامات کشوری است، پیشنهاد می شود، این تقاطع به صورت آزمایشی توسط این دستگاه افتتاح گردد تا به واسطه بهره برداری از آن یکی از گره های ترافیکی شهر باز شود.

موضوع بعدی که در دویست و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مطرح شد، عدم استقبال از تسهیلات بانک شهر در کرج بود.

مصطفی سعیدی سیرایی، عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه اخذ تسهیلات از بانک شهر نیز مورد استقبال قرار نگرفته است، عنوان کرد: با اصل پرداخت ۱.۵ درصد عوارض مخالفم و پیشنهاد می کنم پرداخت این سهم از عوارض برای مقطعی حذف شود تا نتیجه مورد بررسی قرار گیرد.

وی در خصوص بخشودگی جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ یک جانباز که در صحن علنی مطرح شده بود، افزود: پرداخت عوارض ۱.۵ درصد برای مردم عادی خیلی سنگین است، شاید برای ساخت و سازهای بزرگ مشکلی نباشد اما برای مردم عادی مبلغ بالایی است.

رئیس شورای شهر کرج در این خصوص پیشنهاد داد فرصتی سه ماهه برای این مهم در نظر گرفته شود تا مردم بدهی های خود را پرداخت کنند و در صورت پرداخت نقدی و تسویه، تخفیف لازم برای آنان در نظر گرفته شود.

در ادامه جلسه علنی شورای شهر کرج، اعتراض فرمانداری کرج نسبت به لایحه اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان برای تجهیز و تکمیل ساختمان خانه ملت مطرح شد که با توضیحات شهردار کرج مبنی بر اینکه این کار کاملا قانونی و با مصوبه شورا صورت گرفته چرا که اموال و امکانات آن متعلق به شهرداری است، همراه بود.

موضوع تعیین تکلیف هیئت امنای بیمارستان کوثر که اعضای شورا یا نمایندگان آنها در آن حضور داشته باشند نیز از موضوعاتی بود که مقرر شد در جلسه آینده در مورد آن تصمیم گیری شود؛ همچنین لایحه جابجایی ساختمان شهرداری منطقه ۵ با ساختمان صنعت، معدن و تجارت استان از دستور جلسه امروز خارج شد تا اسناد و مدارک لازم در این زمینه توسط شهرداری ارائه شود.

لایحه شهرداری برای تهاتر زائرسرای ۳۶ واحدی در مشهد برای شهرداری در ازای بدهی که ارتش به شهرداری دارد با توضیحاتی که شهردار ارائه داد، مورد تصویب شورای شهر کرج قرار گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 544210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =