۰ نفر
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

فرمانده انتظامی گلپایگان از دستگیری سه سارق حرفه ای منازل و کشف چهار فقره سرقت خبر داد و گفت: کارآگاهان موفق شدند سردسته سارقان را که یک فرد معلول جسمی بود شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ حسين بساطي گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان "گلپايگان" بررسي و رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: کارآگاهان با انجام يکسري کارهاي تخصصي موفق شدند سردسته سارقان را که يک فرد معلول جسمي بود شناسايي و دستگير کنند.

سرهنگ بساطي ضمن اشاره به اينکه فرد سارق دو همدست خود را نيز معرفي کرد بيان داشت : در بازجوئي هاي بعمل آمده از اين سارقان مبلغ 150 ميليون ريال وجه نقد کشف شد.

اين مقام انتظامي افزود: در اين خصوص پرونده تشکيل و هر سه متهم جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان گلپايکان در پايان ضمن تقدير از همکاري به موقع مردم با پليس خاطر نشان کرد: همشهريان عزيز در موقع افطار و سحر و حضور در مساجد جهت اقامه نمازجماعت از قفل بودن درب ورودي و پنجره ها ي منازل خود اطمينان حاصل تا سارقان را در مقاصد پليد خود ناکام گذاشته و سه شماره 110 را هميشه بخاطر بسپارند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶
    2 1
    از فرمانده انتظامی گلپایگان تشکر می کنم. قبلا هم یکی داشتیم که دستشو قطع کردن، ولی بازم از دیوار مردم بالا میرفت. حالا این معلوله، از کجا معلول بوده؟