۱ نفر
۲۶ فروردین ۱۳۸۹ - ۰۶:۴۱

با شیوع تب آخرالزمان و بخصوص تاثیر فیلم اکشن 2012 درسال گذشته، یک شرکت کالیفرنیایی پیشنهاد ساخت پناهگاه‌هایی زیرزمینی با هزینه 10 میلیون دلار برای در امان ماندن از رخدادهای سال 2012 داده است.

فاطمه محمدی‌نژاد: سرپناه روز رستاخیز که توسط شرکت کالیفرنیایی ویوس در اذهان طراحی شده، می‌تواند به شما، خانواده‌تان و چهارهزار نفر دیگر این فرصت را بدهد که در شبکه‌ای از 20 پناهگاه زیرزمینی از وقایع پایان دنیا فرار کنید. حتی افراد شکاک نیز نمی‌توانند در مقابل موسیقی متنی که بر روی صحنه‌های پخش شده از این پناهگاه امن زیرزمینی پخش می‌شود، مقاومت کنند.

به گزارش پاپ‌ساینس، این شرکت مدعی است سرمایه‌گذاری‌های خود را بدون هیچ وابستگی مذهبی انجام داده است. دلایل احتمالی برای صرف 10 میلیون دلار به منظور ساخت چنین پناهگاه‌هایی، تنها بر اساس پیشگویی نوستراداموس، مایاها، قبیله سرخ‌پوست هاپی و مانند آن‌هاست که صدالبته دانشمندان تک‌تک آن‌ها را رد کرده‌اند.

ویوس قول پناهگاهی مجهز با امکاناتی نظیر موتورهای برق، چاه‌های آب، سیستم‌های پالایش، تخلیه فاضلاب، یک سال ذخیره غذایی، ابزار امنیتی و تجهیزات پزشکی را داده است. اگر به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید، با ساعت شمارش معکوس 2012 روبرو می‌شوید تا با القای ترس، کالای خود را سریع‌تر و بهتر به فروش برسانند!

البته به نظر می‌رسد تنها افرادی از این پناهگاه‌ها استقبال کنند که معتقدند هر لحظه ممکن است فاجعه‌ای رخ دهد؛ حال ممکن است به علت تغییر قطب‌ها، فوران‌های شدید آتشفشانی، انفجارهای خورشیدی یا جنگ هسته‌ای باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 55112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    0 1
    یادم میاد پسر نوح به پیامبر نوح ع گفت از دست خدای تو به کوه قاف پناه میبرم. (وحی امد ای کوه تو کسی را که من پناه به اوندادم پناه میدهی ). و کوه قاف از ترس خداوند منفجر شد.و پسر نوح به عذاب الهی هلاک شد.
  • بدون نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    0 2
    هیچ زمینی نمیتواند بدون اجازه خداوند به کسی پناه بدهد.حتی اگر تمام ثروت عالم را بدهد.
  • امید US ۰۹:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    0 0
    حالا سال 2012 رسید میبینید که چه طور دنیا نابود میشه
  • فرشید IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    2 0
    اگه پیش بینی های قبلی نوستر اداموس درست بوده شاید اینم درست باشه؟
  • بدون نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    1 0
    من نمیفهمم وقتی این همه دانشمند میگن 2012 چرنده و هیچ خبری نیست، چرا بازهم بعضیها حرف خودشون رو میزنن؟
  • بدون نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    1 0
    خیالتون راحت باشه.هیچ اتفاقی نخواهد افتاد!.تنها آدمهای خیال پرداز این چرندیات نوستر آداموس و بقیه حرفهای پیشگویانه رو باور میکنن.مطمئن باشین همه در کنار هم سال 2013 رو با تورم 40٪ جشن خواهیم گرفت. خواهشا با دیدن یه فیلم جوگیر نشین!چطور قبل از ساخت این فیلم کسی حرفی از 2012 و پایان دنیا نمیزد؟ فقط خداوند میدونه این اتفاق کی میوفته و بر اسای روایات حتی خود حضرت هم از زمان ظهور اطلاعی ندارند.
  • بدون نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    0 0
    جاهلیت مدرن!!!!!
  • پاشا IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    0 0
    نظر ها خیلی بوی مذهب دارد... حق با شماهاست 2012 اتفاقی نخواهد افتاد ولی همین فردا ممکن است اتفاقی پیش بیاید . احتمالاًاین ویراستارهای خبر آنلاین خودشان این را به آخر الزمان (یا حتی فیلم 2012) پیوند زده اند. من اگه زورم می رسید، همچین چیزی رو برای روز مبادا می خریدم.
  • کنکاش MX ۱۵:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    0 0
    ای کاش می توانستید برنامه ای را که کانال دیسکاوری از پیش بینی های نوستراداموس به طور مفصل تهیه کرده بود به همراه برنامه ای مشابه از مایاها و قبیله هاپی روی سایت خود بگذارید یا لینک آن را در دسترس قرار دهید تا قضاوت برای عقل های بیدار راحت تر گردد ونیازی به دستاویزی به خرافات پیشینیان نیابند.
  • بدون نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۶
    0 0
    نه بابا.لابد تو نوستروداموس جدیدی ؟ اپ دیت کردی حرفهاتو..
  • amin IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۷
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم فالله خیر حافظا و هو الرحم الراحمین
  • بدون نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۹
    0 0
    هیچ اخرالزمان در 2012 نیست.فکر میکنید خداوند قیامت را اشکار کرده .ابدا در لحظه های غفلت به گونه قیامت خواهد امد که هر خوابی بیدار بشه و هرکه بیداره از وحشت در جا خشک میشه.وکودکان پیر میشند.و تو چه میدانی که شاید نزدیک باشد.کسی در ان شتاب نکند که گناه است بلکه باید گوش به زنگ بود و اعمال صالح انجام داد.تا خداوند مارا از عذاب چنین روزی در امان خود نگه دارد.
  • بدون نام IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
    0 0
    تنها خدا از اسرار غیب اگاه است. حالا چیزی اماده کردی برای اونروز؟
  • سرباز گمنام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
    0 0
    سلام به دوستان خوب و با بصیرت تمام فیلم های که در کشور های غربی (هالیود)ساخته میشه هدفی رو دنبال می کنه .تا ذهن مردم دنیا رو برای اینده و هدفی که در نظر دارن اماده کنن.مثلا 5 سال قبل تر از جریان برج های دو قلو فیلمش رو ساخته بودن.دیگه خودت بگیر تا اخرش رو.ما منتظریم و اماده ایم تا در بلندیهای جولان (ارماگدون) تک به تکشون رو سرویس کنیم یا علی مدد
  • FELEGO IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    0 0
    اگه زمین قرار نابود شه پس پناگاه زیر زمینی بخوره تو سرشون این یارو که سرمایه گذاری کرده عقل نداشت ؟ اون یارو غیب گو هم نمی گفت معلوم بود زمین نابود میشه