رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: اعضای این باند 21 و 27 ساله دارای سابقه سرقت طلا از کودکان هستند همچنین در این عملیات مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده قضایی هر سه متهم روانه زندان شدند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان با اعلام مطلب فوق افزود: یک باند سابقه دار که اقدام به سرقت طلای کودکان می کردند در همدان شناسایی و دستگیر شدند.


وی خاطرنشان کرد: یک باند سه نفره شامل دو سارق سابقه دار اقدام به سرقت طلای و زیورآلات کودکان کرده و آن را به فروش می رساندند، که پس از طرح شکایت در این باره رسیدگی به این موضوع در دستور کار ویژه قرار گرفت که با انجام کار اطلاعاتی محل اختفای سارقان شناسایی و با حکم قضایی در یک عملیات این سارقان دستگیر شدند.

وی تصربح کرد: سارقان به 15 فقره سرقت طلاجات کودکان بین پنج تا هشت سال در مناطق بلوار مدنی، صدف، بلوار کاشانی و منطقه جولان به همراه 6 فقره کیف قاپی از بانوان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان به والدین توصیه کرد: کودکان خردسال خود را به طلاجات تزئین نکرده و آنها را به تنهایی در کوچه رها نکنند.

سرهنگ زارعی تاکید کرد: همچنین کودکان دانش اموز و محصل نیز نباید از طلا استفاده کنند در غیر اینصورت در معرض آسیب و تهدید جدی سارقان قرار می گیرند.

وی یادآور شد: افراد مسن و کهنسال که تنها زندگی می کنند نیز باید از انداختن طلاجات به حد غیرمتعارف و نگهداری زیورآلات در منزل پرهیز کنند.

لازم به ذکر است میزان سرقت در سه ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد کاهش یافته و 78 درصد سرقتهای به وقوع پیوسته در سالجاری منجر به کشف شده است.

در سالجاری چند باند سرقت طلاجات کودکان در این استان شناسایی و خوشبختانه منهدم شدند.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 554612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =