مشکلات منطقه 14 تهران زیر نظر ناظران افتخاری درمی آید. تاکنون 3 هزار عضو افتخاری برای نظارت برمشکلات شهری این منطقه و همکاری با سامانه نظارتی شهرداری تهران اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرداری تهران سامانه ای را برای گزارش مشکلات شهری در نظر گرفته و سامانه 1888 به عنوان خط ارتباطی بین این نهاد شهری و شهروندان در نظر گرفته شده است. شهرداری منطقه 14 گفته می خواهد ناظران افتخاری زیادی را برای عضویت در این سامانه از بین شهروندان برگزیند.
بر همین اساس فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 از عضویت بیش از 3000 ناظر افتخاری سامانه نظارت همگانی 1888برای رصد مشکلات محلات در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.
حمیدی با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف این سامانه رسیدگی به پیامهای ثبت شده در کوتاه ترین زمان ممکن بوده که ناظران افتخاری با انتقال پیامهای خود به این سامانه نسبت به روند رفع مشکلات محله ها کمک مهمی میکنند.
او در ادامه گفت: ناظران در زمان تماس در اسرع وقت به اپراتور ویژه وصل می شوند و می توانند پس از اعلام کد نظارتی خود، پیام را در سامانه ثبت کنندکه رسیدگی به پیامهای آنها در اولویت کاری قرار می گیرد.
شهردار منطقه14 همچنین از برگزاري کارگاه های آموزشی با هدف آشنا سازي و اطلاع رسانی شهروندان با فعاليتهای اين سامانه خبرداد و گفت: در این کارگاه های آموزشی از شهروندان خواسته شد به عنوان یک شهروند مسئول، طی بررسی مشکلات محله خویش و دیگر امور، با ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده و مفید درآبادانی آن کوشا باشند.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =