مهر نوشت: مراسم پنجمین سالگرد درگذشت روح الله داداشی چهره نامدار مسابقات قویترین مردان ایران بیست و چهارم تیرماه بر سر مزارش برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین، این مراسم قرار است از ساعت ۱۸ روز پنج شنبه هفته جاری در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) کرج به انجام برسد.

برادر زنده یاد روح الله داداشی در ارتباط گفت: همانند سال های گذشته در تلاشیم با برگزاری این مراسم یاد و خاطره این ورزشکار را گرامی بداریم.

علی داداشی افزود: بانی و برگزار کننده این مراسم همانند سال های گذشته علاقمندان به این ورزشکار فقید، جامعه ورزش و مردم قدرشناس البرز هستند و ارگان و دستگاه خاصی مجری آن نیست.

داداشی با بیان اینکه لطف و محبت مردم سبب شده هر ساله این مراسم باشکوه تر از سال قبل برگزار شود، گفت: روح الله در عین اینکه یک ورزشکار بود بسیار نوعدوست و مردم دار هم بود و شاید همین خصلت او علت محبوبیتش در بین آحاد مردم است.

ببر پایه این گزارش، روح الله داداشی چهره عنوان دار مسابقات پرورش اندام و قویترین مردان ایران ۲۶ تیرماه ۱۳۹۰ در خلال یک درگیری خیابانی با چاقو مضروب شد و دار فانی را وداع گفت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر گاوچرون از کومور A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    4 0
    ای کاش به جای درگیری خیابانی از کلمه دیگری استفاده میکردید. چون روح الله که درگیر نشده بود. مثلا میگفتید مزاحمت خیابانی. یا حمله خیابانی. درگیری حالت دوسویه داره.