گروه «دنگ شو» در سومین اجرای سامانه کنسرت آنلاین به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیر برنامه های گروه «دنگ شو» درباره این کنسرت توضیح داد: قرار است 24 مرداد ماه کنسرتی در برج میلاد تهران داشته باشیم و کنسرت آنلاین این هفته بیشتر به خاطر علاقمندان به این گروه در شهرهایی است که تا به حال امکان اجرای کنسرت در آن ها را نداشته ایم.

حمید خسروبیگی درباره دلیل حضور گروه «دنگ شو» در سامانه کنسرت آنلاین توضیح داد: با وجود تلاشی که برای اجرای کنسرت در شهرهای کرج، اصفهان، شیراز، رشت، همدان و به خصوص بوشهر داشتیم متاسفانه امکان اجرای کنسرت در این شهرها فراهم نشد. حتی در کرج تا مرحله پایانی و امضای نهایی پیش رفتیم اما به دلایلی مجوز نهایی صادر نشد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم با حضور در این سامانه کنسرتی را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبان خود در سراسر ایران قرار دهیم.

او افزود: هر چند اجرا به این شکل چندان زنده نیست اما اجرای کنسرت در برخی شهرها دشوار است و چاره ای نیست.

خسروبیگی درباره قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهد شد، گفت: 12 تا 16 قطعه از آلبوم های قدیمی و جدید «دنگ شو» در این کنسرت اجرا خواهد شد. در واقع منتخبی از قطعات خود را برای اجرا در این کنسرت در نظر گرفته ایم.

گروه «دنگ شو» سومین گروهی است که کنسرت خود را در اولین سامانه کنسرت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می دهد. این گروه روز پنجشنبه 24 تیر ماه از ساعت 18 الی 20 در تالار اندیشه حوزه هنری به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

طاها پارسا شجاع‌نوری؛سرپرست گروه و نوازنده‌ ساکسیفون، رضا شجاع‌نوری؛ نوازنده پیانو و امید نعمتی؛ خواننده گروه دنگ شو نگاهی‌ تازه به نغمه‌های بومیِ شرقی‌ و به خصوص خاور میانه دارند. ساز‌هایِ اصلی‌ِ گروه سکسفن، پیانو، تنبک، کنتر بس، درامز هستند که با آواز و ساز‌های دیگر نیز همراهی می‌‌شوند.

علیرضا قربانی اولین خواننده ای بود که کنسرت «دخت پری وار» را از طریق این سامانه در دسترس مخاطبان قرار داد و حجت اشرف زاده طی دومین برنامه کنسرت آنلاین هفته گذشته در تالار اندیشه به اجرای برنامه پرداخت.

58247

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 555471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =