هواپیمایی قطر، بهترین کلاس تجاری سال 2016

درو کردن سه جایزه "اسکای ترکس" از جمله بهترین کلاس تجاری دنیا، از افتخارات به دست آمده این سال هستند.

هواپیمایی قطر یکبار دیگر در سال 2016 و در مراسم سالیانه "اسکای ترکس" به عنوانی بانی معرفی بهترین های صنعت هوایی دنیا، 3 جایزه را به خود اختصاص داد. این جوایز که هر سال توسط کاربران انتخاب می شود، هواپیمایی قطر سه جایزه بهترین کلاس تجاری دنیا، بهترین سالن انتظار مخصوص کلاس تجاری دنیا و بهترین خدمه پرواز در خاورمیانه را در سال 2016 از آن خود کرد. این جوایز به انتخاب مردم و به نشانه تعهد هواپیمایی قطر در ارائه تجربه منحصر به فرد پروازی به مشتریانش است. جایزه "اسکای ترکس" که به جوایز انتخاب شده توسط مسافران مشهور است، ماحصل تحقیقات انجام شده بین میلیون ها مسافر از 160 کشور دنیاست.

در زمینه ناوگان هوایی، هواپیمایی قطر همواره پیشرو و پیشگام بوده است. این شرکت، اولین کمپانی استفاده کننده از ایرباس A350 است که پیشرفته ترین هواپیما از لحاظ فنی در تمام دنیا به حساب می آید. داشتن بیش از 29 بوئینگ 787 ملقب به "دریم لاینر" و 50 فروند بوئینگ 777، آغاز به کار پروازهای ایرباس 380 به عنوان بزرگترین هواپیمای دنیا به گوانگ ژو و سیدنی در کنار مسیرهای لندن، پاریس و بانکوک، از دیگر پیشرفت های شرکت در سال 2016 بوده است.

ghatar2

فرودگاه بین المللی حمد یا همان HIA، خانه و مرکز فعالیت هواپیمایی قطر، دارای قابلیت بسیار در اداره تردد بالای پروازها و رکورد سرویس دهی به بالاترین تعداد مسافر در سال 2015 بود. همچنین این فرودگاه امسال برای دومین سال متوالی بهترین فرودگاه خاورمیانه شناخته شد و همزمان تنها فرودگاه خاورمیانه بود که جزو 10 فرودگاه برتر دنیا در Skytrax به ثبت رسید.

وی درباره این موفقیت هواپیمایی قطر می گوید: " این لحظه ای پر از افتخار برای هواپیمایی قطر است. به دست آوردن عناوین معتبر "اسکای ترکس" شامل بهترین کلاس تجاری جهان، بهترین لانژ کلاس تجاری جهان و بهترین خدمات به مسافرین در خاورمیانه نه تنها برای شخص من بلکه برای تمام کارمندان هواپیمایی قطر از خدمه پرواز و سرآشپزهای ما گرفته تا مهندسینی که با اطمینان از کار بی نقص هواپیماها این تجربیات را برای مسافران رقم زدند، مایه افتخار است. تعهد ما به ادامه روند موفقیت آمیزمان، نشان دهنده تعهد تمامی تیم های ما در سطح جهان است تا با ارائه سرویس های معتبر پروازی، داشتن هواپیماهای مدرن و کابین های لوکس در کنار شبکه پروازی که روز به روز گسترده تر می شود، هواپیمایی قطر را از رقبایش متمایز کند."

حال، در نوزدهمین سال از شروع فعالیت، هواپیمایی قطر با 186 فروند از مدرنترین هواپیماهای دنیا ، به بیش از 150 مقصد مهم تجاری و تفریحی در 6 قاره پرواز میکند. این شرکت در نظر دارد تا در سال مالی 2016-2017، 17 مقصد پروازی جدید را به مسیرهای خود اضافه کند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 556838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =