سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: به جای به راه انداختن هیاهو، تا حد امکان در سکوت کارها را پیش می‌بریم. در پرونده مهدی طارمی هم عملکرد اینگونه داشتیم.

علی اکبر طاهری افزود: باشگاه پرسپولیس برخلاف بعضی مسائل که گهگاه از روی کم اطلاعی مطرح می‌شود اقدامات خود برای فصل جدید را قبل از هر باشگاهی آغاز کرد. در همین راستا با توجه به مشکلاتی که همواره در سال‌های گذشته وجود داشت، در اولین اقدام نسبت به روشن کردن وضعیت کادر فنی و توافق و تمدید قرارداد اقدام کردیم.
وی افزود: در خصوص حوزه بازیکنان هم چنین رویه‌ای داشتیم و یکی از بازیکنانی که درباره وی صحبت زیادی مطرح می‌شد، مهدی طارمی بود و حتی قبل از اینکه فصل پایان یابد، بی سر و صدا برای تمدید قرارداد این بازیکن اقدام شد. البته طبیعی است که فوتبالیست‌ها در جستجوی پیشرفت به دنبال حضور در فوتبال اروپا هستند که طارمی هم از این قاعده مستثنی نبود.
طاهری در ادامه گفت: توافق با طارمی در شرایطی صورت گرفت که با توجه به پیشنهادهای مطرح ‌شده برای او، هیچکس انتظار نداشت باشگاه، طارمی را برای فصل بعد حفظ کند. با توجه به توافق‌هایی هم که صورت گرفته بود، حضور وی در ترکیه چندان با مفاد توافق همخوانی نداشت و طارمی هم متقاعد شد که چنین است.
سرپرست باشگاه در ارتباط با اینکه پیش از این، بحث وجود چنین توافقی مطرح نشده بود، ادامه داد: همانطور که گفتم حضور آقای طارمی در ترکیه با آن توافقی که داشتیم همخوانی نداشت ولی ما دنبال هیاهو و رسانه‌ای کردن موضوع نبودیم. کمااینکه رفتار باشگاه در بسیاری موارد هم اینگونه بوده است. در بسیاری از پرونده‌های بین‌المللی هم تا وقتی نتیجه نهایی به دست نمی‌آمد، مسائل اعلام نمی‌شد و این موضوع تازگی ندارد. ضمن آنکه شأن باشگاه باید حفظ می‌شد. از سوی دیگر هواداران که سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند نیز ناراحت و مکدر بودند و این برای باشگاه قابل قبول نبود. آقای طارمی هم متوجه مسائل شد و به دنبال جبران بود تا اینکه خوشبختانه شنبه شب کار تمام شد و او بازگشت.
علی اکبر طاهری در ارتباط با اینکه آیا همانطور که پیش از این تاکید شد، شأن و جایگاه پرسپولیس حفظ شده است خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم تعامل صورت گرفته و نوع کار موید همین مساله است. در هیأت مدیره هم روی این مساله تاکید وجود داشت و بزرگانی چون آقایان جعفر کاشانی و حمیدرضا گرشاسبی هم در اظهارنظرهایشان روی این مساله تاکید داشتند. در نهایت همه چیز به شکلی پیش رفت که شأن پرسپولیس و ارزش‌هایی که با هواداران ایجاد شده است حفظ شود.
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره ادامه بحث‌های حقوقی و اقدامات احتمالی باشگاه ترکیه‌ای برای دریافت خسارت تصریح کرد: اگر جریمه‌ای در کار باشد قطعا باشگاه تعهدی نسبت به پرداخت آن ندارد چون پرسپولیس در این ارتباط قصوری نداشته است. خود بازیکن با این شرایط روبرو خواهد بود ولی قطعا باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را برای حمایت به کار می‌گیرد تا کمترین آسیب به بازیکن وارد شود.
وی همچنین درباره ارزیابی خود از روند نقل و انتقالات افزود: در هر تیمی سرمربی و کادر فنی نقطه نظرات و سیاست‌های خاص خود را دارند. آنچه مسلم است اینکه در پرسپولیس تعامل بسیار خوبی بین مدیریت باشگاه با آقای برانکو برقرار است. چه در رفتن و چه در آمدن و ماندن بازیکنان، نظر ایشان ملاک قرار می‌گیرد. حالا اگر گاهی موارد یا گزینه‌هایی در سایت‌ها مطرح می‌شود، ما نمی‌توانیم پاسخگو باشیم. هواداران اگر می‌خواهند در مورد خبری مطمئن باشند و بدانند هیچ شائبه‌ای وجود ندارد، آن را از سایت باشگاه دریافت کنند. گاهی شرایط اینگونه است که یک خبرهایی منتشر می‌شود که مورد تائید باشگاه نیست، بعد بر اساس همان‌ها پرسپولیس را تحلیل و بازخواست می‌کنند.
طاهری درباره برنامه باشگاه برای تکمیل کادر فنی و طرح نام‌هایی در این ارتباط اظهار داشت: متاسفانه در این مواقع نام‌هایی مطرح می‌شود و بعد می‌خواهند آن را تائید یا رد کنیم. ما اگر رد کنیم یک جورهایی باعث ناراحتی می‌شود و حالت خوبی ندارد. همه این افراد محترم و چهره‌های قابلی هستند. طبعا در این باره نیز در نهایت در جمع‌بندی با آقای برانکو نفر مورد نظر انتخاب می‌شود ولی چه در مساله جذب بازیکن و چه در موضوع انتخاب مربی، انتخاب یک نفر خدای ناکرده به معنای رد کفایت دیگر نفرات نیست.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط تیم «ب» نیز گفت: متاسفانه در روزهای گذشته در بعضی رسانه‌ها از جمله در رادیو مسائلی در این ارتباط مطرح شد که تا حد زیادی ناشی از کمی اطلاعات بود. ما بحث تشکیل تیم «ب» را با توجه به یکسری راهکارها که در کشورهای اروپایی انجام می‌شود دنبال کردیم. هدف استعدادیابی بود و اینکه تیمی داشته باشیم تا از آن برای کمک به تیم اصلی استفاده کنیم. اگر بازیکنی مصدوم بود در آنجا تمریناتش را دنبال کند تا بازیکن را از آنجا به تیم اصلی بیاوریم اما در ایران چنین امکانی وجود ندارد. با هیأت فوتبال تهران هم صحبت کردیم. بر همین اساس هم تصمیم گرفته شد که از بازیکنان یا در رده‌های پایه باشگاه استفاده شود یا اینکه به دیگر تیم های بزرگسالان معرفی شوند.
طاهری در پایان درباره رامین رضائیان و مسائلی که در این ارتباط مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: موضوع رامین رضائیان با آنچه در مورد طارمی مطرح بود فرق می‌کند. در قرارداد او بندهای مختلفی وجود دارد که به آن استناد می‌کنیم که انتظار داریم مورد توجه قرار بگیرد. از جمله این بندها باید به این بند اشاره کنیم که در صورت بروز اختلاف نظر در مورد هر بند قرارداد، داور بین دو طرف کمیته انضباطی خود باشگاه تعیین شده است و این موضوع اصلا نباید به مرحله کمیته انضباطی فدراسیون می‌رسید. باشگاه قطعا در حال پیگیری این موضوع است و تا انتها این مساله را دنبال می‌کنیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =