۰ نفر
۲۹ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رییس اتحادیه املاک گفت: در تیرماه سال 95 در معاملات اجاره نامه ای کشور رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته ایم .

حسام عقبایی در خصوص معاملات خرید و فروش و اجاره در تیرماه سال 95 گفت: براساس آمار معاملات خرید و فروش و اجاره از اول تیر تا 18 تیرماه سال 95 در شهر تهران،  10 هزار و 860 قرارداد اجاره نامه و 8 هزار و 184 قرارداد گواهی نامه به ثبت رسیده است .

وی ادامه داد : در مدت زمان مشابه ،‌ 36 هزار و 29 قرارداد اجاره نامه و 27 هزار و 196 قرار داد خرید و فروش در کشور به ثبت رسیده بود.

عقبایی با اشاره به آمار معاملات خرید و فروش و اجاره در ماه گذشته تصریح کرد : معاملات خرید و فروش و اجاره در خردادماه سال 95 شامل 23 هزار و 591 قرار داد اجاره نامه و 17 هزار و 6 قرارداد خرید و فروش در شهر تهران و 82هزار و 82 قرارداد اجاره نامه و 58 هزار و  524 قرارداد خرید و فروش در کشور است .

رییس اتحادیه املاک در پایان اظهار داشت : با توجه به میزان تفاوت آمار 9 هزار و 244 قرارداد اجاره نامه کشوری در سال خرداد 94 و آمار 82 هزار و  82 قرار داد اجاره نامه کشوری در سال 95 و  150خرید و فروش و 920 اجاره نامه در خرداد سال جاری در معاملات انجام شده است. این در حالیست که بهای اجاره مسکن رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته در کشور داشته است.

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهنمویی A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    27 13
    فروشنده های بی انصاف قیمتارو20درصدبردن بالا
  • مالکی A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    9 23
    خدا پدرتو رو بیامرزه اکثر فروشنده ها برای فروش قیمت هاشون رو تا بیست سی درصد کاهش دادند قیمت رهن و اجاره هم مثل سال قبله به جز اونایی که می خوان رهن رو تبدیل به اجاره کنن ولی بازار طوری شده که ما داریم تو بنگاه مگس میپرونیم آبدارچی بنگاه رو هم ردش کردیم رفته از بس که مردم پول ندارن خرید کنن می خواهیم تعطیلش کنیم میوه فروشی بزنیم دیگه بازار ملک و مسکن مرد فاتحه.....واسه چی حرف مفت میزنی کدوم افزایش ؟؟؟؟؟ یه سری به خودت بزن انگار تو این مملکت زندگی نمی کنی یا یه ملکی چیزی داری می خواهی بفروشی خودت رو به خواب زدی داری خواب افزایش قیمت میبینی؟؟؟ بیدار شو رسیدیم دیگه آخرشه داداش
  • مهرداد A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
    27 3
    من نمیدونم چرا بعضی از دوستان اینقدر بر طبل رکود مسکن پافشاری میکنن. گمان نکنم در رکود در مسکن و بازار ملک چیز مثبتی , وجود داشته باشه . و نیازی به نوشتن چندین سطر در پافشاری بر این مساله وجود ندارد . انشالله قیمتها مناسب تر و متقاضیان دارای سرپناهی شوند .