وزیر بهداشت در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان نیشابور و افتتاح و بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی، در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، سیدحسن هاشمی در حاشیه این مراسم در خصوص واردات محصولات و بذر تراریخته به کشور گفت: در بحث محصولات تراریخته اتفاقی نیفتاده است که بخواهیم کسی را متهم به خیانت کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه نباید مردم را ترساند و حاشیه سازی کرد، افزود: از 10 سال پیش تا کنون هیچ موضوع جدیدی در حوزه واردات و کشت محصولات تراریخته رخ نداده و نخواهد داد و کارشناسان نظرات شخصی خود را وارد رسانه ها نکنند. 

دکتر هاشمی تاکید کرد: رسانه ها در انعکاس اخبار مربوط به محصولات تراریخته دقت کنند و باعث نگرانی مردم نشوند و در حوزه برنج نیز هرچه عنوان می شود، شایعه است

وزیر بهداشت در پاسخ سوالی در خصوص بیماران اوتیسم گفت: موضوع به شدتی که گفته می شود، نیست اما من در جریان اقدامات و برنامه ها برای ارائه خدمات به این بیماران هستم و معاون اجتماعی جلساتی با انجمن اوتیسم داشته و می توانید از ایشان اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت نیز در پاسخ به همین سوال، اظهار داشت: بنده جلساتی با خانم لادن طباطبایی و انجمن اوتیسم داشتیم و مشکلات آنها را شنیدم و وزیر بهداشت را در جریان این مشکلات قرار دادم و ارتباط بسیار خوبی را با این انجمن داریم.

معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت گفت: چندی پیش مراسمی را در برج میلاد با انجمن اوتیسم و خانواده های آنان داشتیم و پیش از آن نیز جمعی از بیماران اوتیسم در برنامه خندوانه حضور یافتند که این ناشی از ارتباط مناسب ما با این انجمن است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =