رضایت‌مندی نماینده دورود و ازنا از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان

کیان پور نماینده مردم شریف دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی به اتفاق مهندس فرهاد خاکی پور- مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، معاون فرماندار دورود، بخشدار بخش مرکزی و جمعی دیگری از مسئولین محلی؛ از روند اجرای پروژه‌های طرح هادی روستاهای داریاب و دهنو که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان اجرا شده است بازدید نمودند

به گزارش خبرانلاین لرستان ،دالوندمدیر بنیاد مسکن شهرستان دورود گزارشی از وضعیت طرح‌های اجراشده در این روستا ارائه داده و گفت: روستای داریاب با بیش از 570 خانوار و روستای دهنو با 588 خانوار جمعیت از بزرگ‌ترین روستاهای شهرستان دورود می‌باشند که در این روستاها عملیات اجرای طرح هادی شامل: اساس، زیراساس، خاک‌برداری، آسفالت، پیاده‌روسازی و جدول نهری صورت گرفته است.
در ادامه این بازدید مهندس خاکی پور ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص روند اجرای طرح‌های هادی روستایی و وضعیت بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در این شهرستان افزود: برای تمامی روستاهای بالای 20خانوار این شهرستان طرح هادی تهیه گردیده و در 40 روستا نیز این طرح اجرایی گردیده است. وی در ادامه گفت: نرخ مقاوم‌سازی مسکن روستایی در کشور 35درصد است که این میزان در استان بیش از 58درصد و در شهرستان دورود 78درصد است که از این لحاظ شهرستان دورود بالاترین نرخ مقاوم‌سازی مسکن روستایی را در کشور دارد.
در ادامه آقای مهندس کیان پور ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های بنیاد مسکن استان افزودند: خوشبختانه تلاش‌های جهادگرانه بنیاد مسکن در محرومیت‌زدایی از روستاها و ارتقاء سطح زندگی روستائیان ملموس و چشم‌گیر است. ایشان افزودند: امیدواریم که سایر دستگاه‌های خدمت رسان و اجرایی علی الخصوص بانک های عامل در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن مشارکت بیشتری داشته باشند.
در ادامه از روستای دریژان از توابع شهرستان دورود بازدید به عمل آمد و اعضاء با مسائل و مشکلات این روستا آشنا شده و در جهت رفع این مشکلات قول مساعدت دادند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =