فیلم‌ساز گیلانی «لش‌ها هم رویاهایی دارند» را می‌سازد

فیلم «لش‌ها هم رویاهایی دارند» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی کوه‌کن پیش تولید خود را آغاز کرده و در مرحله گفت‌وگو با عوامل و بازیگران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین گیلان، این فیلم دومین اثر بلند "مجتبی کوهکن" فیلمساز گیلانی، در مقام کارگردان است که تلاش دارد این بار تجربه ی جدیدی در ژانر کمدی ارایه نماید.
این فیلم با هدف بیان مسائل روز جامعه از جمله دزدی، فریبکاری، اختلاس، بیکاری، فضای مجازی و ... آماده ارائه به شبکه نمایش خانگی می شود. مدت زمان این فیلم ٩۰ دقیقه خواهد بود.
مجتبی کوه کن متولد ۱٣۶۱ در رشت و فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی سینما و دانشجوی ارشد ادبیات نمایشی با گرایش فیلمنامه نویسی از دانشکده صدا و سیماست.
وی مدیر عامل شرکت سینمایی "ایده پردازان" می باشد که تهیه کنندگی و کارگردانی ٧ فیلم مستند، داستانی، تجربی و یک فیلم بلند با عنوان "زیبا " همچنین بیش از ۱۰۰ فیلم آموزشی و تبلیغاتی در قالب مستند، داستانی، تیزر، کلیپ و فیلمبرداری و تدوین بیش از ۱۰۰ فیلم مستند و داستانی و... و نویسندگی فیلمنامه های بلند سینمایی "جاده ی تاریکی"، "مرد"، "خانه"، "زیبا"، "اسرار جهان را نه تو دانی و نه من"، "دفترچه"، "گستاخی"، "دوچرخه"، "لشها هم رویاهایی دارند" و نیز حضور در بسیاری از جشنواره ها را در کارنامه خود دارد که جوایزی در بخش های مختلف از جمله کارگردانی، تهیه کننده گی، فیلمبرداری و تدوین در سطح ملی و بین‌المللی برای وی در پی داشته است.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =