با اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده بیش از 13 کیلوگرم مواد مخدر در صحنه کشف شد

ایرنا نوشت ، فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از کشف بیش از 13 کیلوگرم مخدر سنتی در نتیجه اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و کشف مواد مخدر در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین ، سرهنگ فرزاد اکبری در تشریح جزئیات این خبر، گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده، ماموران پاسگاه درکه و پلیس مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی نقاط آلوده و جرم خیز در بحث مواد مخدر شدند.


وی افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در پی اعلام خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر سنتی توسط شخصی با هویت معلوم واقع در حوالی سراب بیدسرخ، ماموران یگان با همکاری ماموران مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان به محل اعزام و مقدار 13 کیلو و 200 گرم مواد مخدر سنتی کشف کردند، همچنین یک نفر متهم در این زمینه دستگیر و به همراه مواد کشف شده به یگان منتقل شد.


فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از مردم خواست که ضمن نظارت و کنترل بر رفتار فرزندان جوان خود، رفت و آمد آنها را رصد تا گرفتار شدن آنها در ورطه اعتیاد پیشگیری نمایند.


وی افزود: شهروندان می توانند هر نوع موارد مشکوک و یا خبر فروش این مواد ویرانگر را از طریق تلفن فوریت های پلیس 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =