پس از گذشت 3روز از آتش سوزی که در مرز استانهای کرمانشاه و ایلام اتفاق افتاد مدیریت بحران استان از اطفا کامل حریق منقطه کلجمن چرداول خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، مهندس کرمی مدیریت بحران استان ایلام گفت: این آتش سوزی حدودا سه شبانه روز است از مناطق کوهستانی استان کرمانشاه آغاز شده و متاسفانه از بامداد امروز به مناطق استحفاظی استان سرایت نمود و در سطح گسترده ای مناطق را فراگرفت.

کرمی با اشاره به نیروهایی که که در اطفای این حریق مشارکت داشتند اظهار داشت: از ساعات اولیه آتش سوزی نیروهای امدادی منابع طبیعی استان، محیط زیست، سپاه و بخصوص مردم شریف منطقه و بویژه زنجیره در منطقه حضور پیدا کرده و همگی همدل و با تمام توان به مهار آتش سوزی پرداختند و با تدابیر وحضور مدیران استانی و شهرستان در کمترین زمان ممکن آتش سوزی در مناطق استحفاظی استان اطفا حریق شد.

مدیریت بحران استان ایلام در مورد شرایط پس از اطفای آتش در جنگل های استان نیز گفت: از بالگرد امدادی خواسته ایم گشت زنی لازم در منطقه داشته باشد تا مراحل تکمیلی و اطمینان از حصول نتیجه اطفا حریق نیز به سر انجام برسد.

گفتنی است مهندس کرمی و دکتر احمدی مدیرکل محترم منابع طبیعی در پیام مشترکی، حضور فرماندار، مدیران و نیروهای مردمی و امدادی را قدر دانسته و از حضور یکپارچه و این عزم عمومی قدردانی کردند.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =