مهر نوشت: معاون اول رئیس جمهوربا اشاره به بررسی حوزه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سفر به استان‌ها گفت: هفته دولت فرصت خوبی برای افتتاح پروژه‌های عمرانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

اسحاق جهانگیری صبح پنج شنبه در ابتدای حضور خود در شاهرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت، اظهار داشت: این هفته زمان مناسبی برای بازدید و افتتاح پروژه ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی اشاره ای نیز به ظرفیت های استان سمنان داشت و تصریح کرد: هفته دولت را غنیمت شمرده و برای افتتاح سه پروژه مهم اقتصادی و صنعتی و بازدید از برخی طرح ها به این استان سفر کردیم.

معاون اول کابینه دکتر روحانی ره آورد افتتاح این پروژه ها را اشتغال بالغ بر یک هزار نفر و تقویت تولید ملی دانست و خاطرنشان کرد: این کارخانه ها بخشی از نیازهای کشور در حوزه فولاد، برق و دارو را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تامین خواهند کرد.

جهانگیری، دیدار با مسئولان و علمای استان سمنان را از دیگر برنامه های سفر یک روزه خود عنوان کرد و افزود: در این سفر بسته‌های مختلفی در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =