سحرجوهری مسئول روابط عمومی و مشاور اموربانوان تعاون روستایی استان البرز گفت : به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نمایشگاهی از دستاوردها وتوانمندیهای تعاونی زنان روستایی استانها در محل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از 2 لغایت 8 شهریور ماه سالجاری در حال برگزاری است .

به گزارش خبر آنلاین البرز، جوهری با اعلام این خبر بیان کرد : این نمایشگاه به مدت یک هفته در سازمان مرکزی تعاون روستایی دایر است ،که حضور شرکت تعاونی روستایی زنان عطر کوثر استان البرز بسیار پویا و فعال و چشمگیر می باشد . شرکت فوق با ارائه صنایع دستی توانمندیها و قابلیتهای خود را در عرصه زنان ارائه نموده است.
وی افزود :شرکت بانوان توانمند و تعاونی‌های برتر زنان روستایی و عشایری استان با هدف حضور فعال‌تر در نمایشگاه‌های از مهم‎ترین فعالیت‌های حوزه امور بانوان استان البرز است ، همچنین این نمایشگاه در راستای معرفی و حمایت از توسعه اشتغال پایدار و بازاریابی محصولات کشاورزی، خدماتی و صنایع دستی در چند غرفه با حضور تعاونی‌های زنان روستایی از استانهای مختلف در تهران برپا شده است .
ایشان همچنین خاطر نشان کرد : از آنجایی که زنان روستایی در جامعه ما و بسیاری از کشورهای در حال توسعه گرفتار معضلات و کاستیهای فراوان هستند، پرداختن به نقش و پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی آنان در فرآیند توسعه روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چنانچه معتقد باشیم زنان روستایی در جامعه روستایی، نظام تولید و بازخور مسایل فرهنگی و اجتماعی نقش مؤثر و تعیین کننده ای ایفا می نمایند، بنابراین لاجرم در پژوهشها و تحقیقات باید جایگاهی خاص و مرادف اهمیت وجودی و نقششان را بیابند. به همین نسبت ضروری است در آموزشهای متناسب با فعالیت و پیشه در ابعاد و عرصه های مختلف زندگی جهت ارتقاء بینش، دانش و نگرش آنان اهتمامی خاص داشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =