به گزارش خبرگزاری خبرانلاین حمید درباغ عنبران افزود : این سامانه تاکنون در راه آهن های پیشرو طراحی و نصب و بهره برداری گردیده است وهم اکنون برای اولین بار در راه آهن ایران بطور آزمایشی در حال نصب می باشد .وی همچنین گفت: پس از نصب دستگاه ها، پایش رفتار سوزن در فصول مختلف دوره پیش بینی شده انجام و اصلاحات لازم و تکمیلی اجرایی و در نهایت این پروژه توسعه خواهد یافت .
درباغ عنبران تصریح کرد: این سامانه توانایی اندازه گیری های ذیل را خواهد داشت
- بررسی سلامت و ارتعاش سوزن در حین حرکت قطار و تعیین سرعت مناسب حداکثری برای سیر ایمن قطارها
-بررسی ارتعاش تکه مرکزی و مونیتور ارتعاش آن جهت تعیین سلامت یا مشکل در تیغه جهت دهنده آن .
-نصب سنسور بر روی بازوی عملگر ماشین سوزن و اندازه گیری نیروی عملگرماشین سوزن
-نصب سنسور بر روی ریل های ثابت و مونیتور نیروی طولی ریل که عمدتا بدلیل تنش های حرارتی ایجاد می شود.
-نصب سنسور wim در ابتدای سوزن و اندازه گیری بار محوری
-اندازه گیری سرعت عبوری هر قطار
- تصویربرداری از عبور قطار(درصورت تایید نصب دوربین)
46
نظر شما