۰ نفر
۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰

یکی از نمایندگان مجلس یک خبرنگار را مسخره می‌کند، او را متهم می‌کند، به او ناروا می‌گوید و در پایان برای تکمیل این رسوایی سه مشت نثار خبرنگار می‌کند!

 
این آقاي نماينده بارها سابقه توهین دارد . همین چند ماه پيش در دوران تبليغات انتخابات مجلس حرف‌هاي زشت ديگري مي‌زند كه: «مجلس جاي كره الاغ نيست، جاي زن نيست و....» و حرف‌هاي سخيف ديگري كه قلم از نوشتنش شرم دارد.حالا ماه‌ها از آن روز گذشته و با آن همه اعتراض رسمي و غیر رسمی مردم براي عذرخواهي و برخورد با او هيچ اتفاقي نمي‌افتد و نتيجه‌اش مي‌شود همين مشت!
مشت آن هم به صورت يك روزنامه‌نگار،به صورت رسانه ،مشت به آیینه جامعه.
به راستی اين چه تصويري است كه يك منتخب ملت از خود ارائه مي‌دهد؟چرا هيچ كس پاسخگو نيست؟اگر آقايان امروز شهره شده‌اند نتيجه قلم همين خبرنگاران است. شهره نشده‌اند كه فربه گي كنند و قلدري!
اين را مي‌نويسيم كه بگوييم همكار رسانه‌اي ما بي‌كس و ياور نيست.ما بی غیرت نیستیم.
آقاي نماينده به صورت همه خبرنگاران مشت زده و ما نيز به عنوان عضوي از جامعه رسانه‌اي ادعاي حيثيت مي‌كنيم.
آقاي نماينده! صورت‌هاي زيادي در اين جامعه مشت مي‌خواهند؛ آدم‌هاي پشت پرده اختلاس‌هاي ميلياردي، قاچاقچي‌ها و دزدها و عاملان فحشا و... مستحق مشت هستند، چرا آنها را نمي‌زنيد؟ زورتان فقط به رسانه‌ها مي‌رسد؟
اصلاً با كدامين پشت به خبرنگار مشت مي‌زنيد؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    63 17
    اصلاً با كدامين پشت به خبرنگار مشت مي‌زنيد؟ هششششششششششششششششششششششش
    • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
      13 7
      مساله فقط ضرب وشتم و توهین به خبرنگار نیست که خودش به تنهایی نابخشودنیه بلکه این شخص با این نوع صبحت کردنش به تمام ایران و خون شهدا توهین کرده اگه فایل صوتی رو بشنوین میفهمین چی میگم من سوالم از این آقا اینه پس این همه شهید در سرتاسر ایران چه کسانی هستند که تو ادعا داری از ناموسشون دفاع کردی و خودشون نه؟ ... اگر منطق ما هم مثل تو و امثال تو بود با این تو هین ریختن خونت حداقل مجازتت بود ولی ما از عقلانیت و قانون صحبت می کنیم و اندکی امید داریم تا قانون با این شخص که با سم پاشی سعی در تفرقه انداختن بین مردم ایران داره برخورد شدید کنه تا درسی باشه برای همه ی کاسبان خون شهدای عزیز ایران بزرگ ...
  • بی نام A1 ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    17 58
    بله رسانه باید اطلاع رسانی کند نه بصورت خاص اهداف حزبی را دنبال کند
  • بی نام A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    36 8
    لایک
  • مهدی رحیمی A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    55 22
    درود به نویسنده این متن درست میگید باید جلوی این کارها گرفته بشه یعنی چی به کل کشور و نژادها توهین میکنه و کسیم جلودارش نیست؟اون همکار شما هم واسه یه لقمه نون حلال مشت خورده و باید همه غیرت داشته باشیم و جواب این مشت و با روشنگری بدیم.بازم درود به کسی که این متن و نوشته
  • کوروش GB ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    62 18
    حتما پشتش به جائی گرمه که این حرکات .....را انجام می دهد....
    • سید A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
      9 5
      اگر گرم نبود بعد از اون سخرانی شرم اور انتخاباتی رد صلاحیت میشد
  • سعيد IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    43 12
    احسنت به اين قلم. صورت‌هاي زيادي در اين جامعه مشت مي‌خواهند بفرماييد اگر جرات داريد آنها را نشانه بگيريد آقاي عزيز
  • ایرانی IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    45 11
    «اصلاً با كدامين پشت به خبرنگار مشت مي‌زنيد؟» دمت گررررررررررررررررررررررررررم جناب روزنامه نگار ایول داری به خدا. خوشمان آمد. آفرین بر شما
  • بی نام A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    46 12
    کسی نیست جلوی این اقای هتاک رو بگیره واقعا شرم اوره
  • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    36 9
    چه کسانی در مجلس نماینده ما هستند
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    31 7
    واقعا یک نماینده مجلس این کار را کرده؟؟ کسی پیگیری کرده؟
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    7 19
    بهترین کار رو کرده،خبرنگاری که کارش توهین باشه حقش مشت خوردنه. جالبه همه نظراتی که طرف خبرنگار هتاک رو گرفتن رو اجازه دادی بالا بیاد، منم احتمال کم میدم بزاری نظرم بالا بیاد.خبرنگاری که کارش هتاکی به قوم یا زبان یا هرچیز دیگه ای باشه سزاش بدتر از اینهاست،خیلی شانس آورده.
    • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
      0 2
      می خوای اعدامش کنن خبرنگارو کلا خیال شما و امثال شما راحت بشه؟ در ضمن کدوم توهین؟ یه دروغی درست می کنین، بعدم خودتون باور می کنین؟ واقعا که...
  • محسن US ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
    10 5
    آنچه که تا بحال در موارد مشابه انجام شده این است که عزیزان خبرنگار چند صباحی مینویسند و کسی پاسخگو نیست و بعد هم فراموش میشود تا قضیه بعدی پیش آید.پیشنهاد میکنم که خبرنگاران عزیز به نوبت و هفته ای یکبار این موضوع را مطرح کنند و از زاویه دیگری به آن بپردازند.اصلا هم اهمیت ندهند که کسی بگوید موضوع تکراری نوشتید..تکرار این موضوع اگر چه قطعا به توبیخ این نماینده استثنائی و دانشمند نخواهد انجامید اما قطعا بقیه را محتاط تر خواهد کرد و خواهند فهمید که اگر مشت یکبار استفاده دارد اما قلم هزارن بار جواب خواهد داد.