برخی از کامنت‌گذاران سرویس مشکلات مردم اعتراض کرده‌اند چرا دستفروشان بزرگراهی جمع‌آوری نمی‌شوند. ظاهرا هنوز مرجع مشخصی برای ساماندهی به این اشخاص مشخص نشده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یکی از مشکلاتی که عموما توسط مخاطبان منتقل می شود، بحث دستفروشی است. حال این دستفروشی در مترو، خیابان، گذر عمومی و حتی اتوبان و بزرگراه ممکن است اتفاق بیفتد.
دستفروشی در بزرگراه ها و مشکلاتی که می تواند ایجاد کند همواره مورد سئوال مخاطبان سرویس مشکلات مردم بوده. یکی از مخاطبان، اخیرا در این باره نوشته است: چرا به مشکل "دستفروشانی که در داخل بزرگراه های تهران همت و اتوبان تهران قزوین اقدام به فروش بادکنک و جغجغه و بستنی می کنند که باعث کندی ترافیک و خطر برخورد و تصادف می شوند" را که بارها مطرح کرده ایم ترتیب اثر نمی دهید و به گوش مسئولان نمی رسانید؟ شاید به نظر شما جان انسان ها مشکل کم اهمیتی است؟؟؟
شاید این مخاطب، پیگیری های قبلی خبرآنلاین را در تاریخ های مختلف درباره معضل دستفروشی در بزرگراه های تهران مطالعه نکرده که توصیه می شود برای اطلاع از پاسخهای مسئولان (اینجا) و (اینجا) را بخوانند
در این مطالب، مسئولان مختلف شهرداری درباره مشکل ساماندهی دستفروشان مترو مطالبی را در پاسخ به خبرنگار ما بیان کرده اند.
هوشیار پارسیان مدیرعامل سازمان مشارکتهای اجتماعی شهرداری تهران، درباره نحوه رسیدگی به شکایت های مردمی از دستفروشی در حاشیه بزرگراه ها گفت: کلا دستفروشی به ما مربوطه نمی شود و باید از معاونت خدمات شهری شهرداری در این باره بپرسید.
هوشیار پارسیان، مدیرعامل این سازمان درباره روشهای افزایش رضایتمندی شهروندان با ساماندهی دستفروشان گفت: در خصوص ساماندهی دستفروشی نیز کمپینی را در سطح شهر اجرا کرده ایم. دستفروشان در بزرگراه ها شبهه متکدی هستند.
از سوی دیگر معاون وقت خدمات شهرداری به خبرنگار ما گفته بود: دستفروشی اقلامی مانند سی دی موسیقی و گل در اتوبانها، دستفروشی نیست، بلکه گونه ای تکدی گری و گدایی است. لذا برخورد با این گونه از مشاغل در اختیار معاون خدمات نیست. با این وجود در جلسات مدیران شهرداری، مکررا درباره این نوع از تکدی گری پیگیری کرده ایم تا سازمان مربوطه (مشارکتهای اجتماعی شهر تهران)، اقدامات لازم را انجام دهد.

 


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    توقف وسد معبر وانت بارهای میوه فروش بعد از زیر گذر اتوبان یادگار امام به سمت سی متری جی باعث ترافیک سنگین بخصوص هنگام شب میشود چرا پلیس راهور برخورد نمی کند؟ چرابا توقف وپارک خاور ها وکامیونت های باری حمل اثاث در حاشیه معابر شهری بخصوص در مناطق مسکونی که باعث ایجاد مزاحمت برای اهالی والودگی بصری صوتی و زیست محیطی می شوند برخوردی صورت نمیگیرد؟