رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز با اشاره به میزبانی تبریز 2018 گفت: برخی از اماکن تاریخی منطقه هشت که موقوفه هستند مورد بررسی قرار گرفته و تا سال آینده آماده‌سازی می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام محمدرضا جعفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: طبق جلسه‌ی مشترک شهرداری منطقه هشت با مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه، مقرر شده است که در راستای آماده‌سازی برخی از اماکن تاریخی موقوفه‌ی منطقه هشت تبریز هماهنگی‌هایی انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه منطقه هشت از لحاظ اماکن تاریخی غنی می‌باشد، از این‌رو این دیدار در راستای میزبانی تبریز 2018 صورت گرفته و طرفین برای انجام اقدامات مورد نیاز گرد هم آمدند.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه‌ی این نشست کارگروهی تشکیل شد تا در اسرع وقت نسبت به هماهنگی بیشتر و شروع همکاری‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز یادآور شد: این کارگروه در تلاش خواهد بود تا اماکن تاریخی_موقوفه‌ای از جمله، امام‌زاده سیدجمال(ع)، امام‌زاده علی‌بن مجاهد‌(ع)، بقعه‌ی صاحب‌الامر(عج)، یخچال صادقیه، بازار صادقیه، پاساژ رضوی و... که جزو موقوفات بوده و ارزش تاریخی دارند را برای میزبانی تبریز 2018 آماده کند.

وی تاکید کرد: این جلسات و دیدارها ادامه خواهد داشت تا یک سال آینده تمامی نواقص و مشکلات رفع شده و این اماکن آماده‌سازی و مورد بهره‌برداری قرار بگیرند و همچنین در آینده جلسات مشترکی با حضور اداره کل میراث فرهنگی نیز خواهیم داشت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =