رییس سازمان صداوسیما گفت: «جریان‌های معاند قصد دارند مخاطبان صداوسیما را به سمت شبکه‌های ضد انقلاب سوق دهند.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی عسکری روز پنج‌شنبه 18 شهریور در نخستین نشست رشد و تعالی مراکز صدا و سیمای استان‌ها در ارومیه افزود: «آمریکا نمی‌خواهد وضعیت اقتصادی ایران جان بگیرد و تعلل و بدعهدی آنها در برجام مشهود است.»

وی ادامه داد: «ما باید با اتکا به توانمندی داخلی و ظرفیت اقتصادی استان‌ها، فعالیت‌های امیدبخش را منعکس کنیم تا روحیه کار، اشتغال و تولید در جامعه بیش از پیش رشد کند.»

رییس سازمان صدا و سیما افزود: «امروز جریان معاند و ضدانقلاب با فتنه‌گری قصد دارند مخاطبان صداوسیما را به سمت شبکه‌های ضد انقلاب و ضد ارزش‌های انسانی سوق دهند و وجود بیش از 200 شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان معاند یا منحرف نشانه‌ای از این حرکت است که وظیفه مدیران و برنامه‌سازان رسانه ملی را دو چندان می‌کند.»

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    20 1
    صدا و سیما وظیفه خودشو «در حد انتظار» و نه بیشتر انجام بده ما به همینم راضی هستیم نمیخواد دو برابر کنن
  • بی نام A1 ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    10 2
    دقیقاً چی قراره دو برابر بشه. مسخره بازیهای بیست و سی، قطع سخنان رئیس جمهور یا توهین به کلیه ارکان دولت یا چی. لطفاً اطلاع رسانی فرمایید. من از تلوزیون شبکه نسیم رو فقط و فقط نگاه می کنم. وقتی جایی هستم و صدای مجریهای خبری به گوشم میرسه بلافاصله محل رو ترک میکنم. :. واقعاً دیگه اعصاب شنیدن دروغ رو ندارم.
  • بی نام US ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    8 3
    کسانی که وسط سخنرانی رئیس جمهور مملکت برنامه را قطع میکنند باعث جذب مردم به شبکه های خارجی مشوند، کسانی که حقوق های نجومی را پررنگ و املاک نجومی رو کلا سانسور میکنند، کسانی که به امید پیروزی دوستان خود در انتخابات شب و روز دولت منتخب مردم را تخریب میکنند، کسانی که دائم در حال تزریق ناامیدی و یاس به جامعه هستند، کسانی که مردم رو ساده لوح فرض کرده اند و به شعورشان توهین میکنند، کسانی که اکثریت جامعه را نادیده میگیرند و فقط اقلیت همفکر خود را ادم فرض میکنند...
  • بی نام A1 ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    9 3
    خود صداوسیما مردم را به سمت شبکه های ماهواره ای سوق میده تقصیر را گردن کس دیگه ننداز.
  • ehsan A1 ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    7 3
    ما تو شهر 700 هزار نفری هنوز نمیتونیم بازیها رو ببینیم.انتظار نداشته باش درحین پخش فوتبال باز پخش موتو جی پی ببینیم